تاریخ: ۲۲ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۳۱
بازدید: ۴۵۲
کد خبر: ۲۱۸۰۹۴
سرویس خبر : آهن و فولاد

بازدید حسینی نماینده مردم میانه از مجتمع فولاد میانه

‌می‌متالز - حسینی نماینده منتخب مردم میانه به دعوت عبدی سرپرست مجتمع فولاد میانه از از واحد احیاء و فولادسازی مجتمع فولاد میانه بازدید کرد.

به گزارش می‌متالز، در ابتدای این بازدید پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی، عبدی سرپرست مجتمع فولاد میانه ضمن خیر مقدم به میهمانان و تبریک انتخاب سید مرتضی حسینی به عنوان نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی، گزارشی از واحد فولاد سازی و احیاء ارائه نمود.

عبدی ضمن اشاره به موانع ناشی از بیماری کرونا خاطرنشان کرد: مجتمع فولاد میانه با تلاش و پشتکار کارکنان توانمند به دستاورد‌های متعددی در ابعاد مختلف در بین طرح‌های هفتگانه استانی دست یافته است. وی با بیان اینکه امروزه در کشور ما مجتمع فولاد میانه نقش بسیار مهمی در صنعت فولاد ایفا می‌کند، افزود: مجتمع فولاد میانه با کسب رکورد‌های متعدد تولید آهن اسفنجی توانست جهش تولید ۲۰ درصدی در تولید آهن اسفنجی را در سال جهش تولید محقق سازد و به عنوان اولین واحد از هفت طرح فولادی استانی موفق به اخذ لوح و تندیس صنعت سبز گردیده است. سرپرست مجتمع فولاد میانه با تاکید بر اهمیت واحد‌های طرح و توسعه، خواستار حمایت نهاد‌های بالادستی جهت رفع موانع تولید و راه اندازی واحد ذوب شد.

در ادامه، حسینی نماینده شهرستان میانه ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیریت و کارکنان مجتمع فولاد میانه، از خدمات انجام شده توسط مجتمع فولاد میانه در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و در کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا اظهار خرسندی نموده و با اشاره به نقش مهم مجتمع فولاد میانه بر کاهش نرخ بیکاری شهرستان میانه گفت: استفاده بهینه و درست از ظرفیت‌ها و بهره مندی از سرمایه‌های داخلی می‌تواند اهرم قدرتمندی در مسیر توسعه مجتمع فولاد میانه و اقتصاد شهرستان میانه باشد.

وی در بازدید از خط تولید واحد احیاء، آهن اسفنجی تولید شده را از لحاظ کیفیت در سطح بسیار بالا ارزیابی کرد و گفت: با توجه به ظرفیت و توانمندی‌های مجتمع فولاد میانه امیدواریم صنایع پایین دستی با بهره برداری از واحد فولادسازی و تکمیل شدن زنجیره فولاد به یکی از کانون‌های اصلی تولید فولاد در کشور تبدیل شود.

حسینی نماینده شهرستان میانه در پایان ضمن اشاره به منویات مقام معظم رهبری بر همکاری همه مسوولین در راستای تحقق شعار سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» و رفع موانع تولید در مجتمع فولاد میانه و تسریع راه اندازی واحد ذوب تاکید نمود.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی مهرصبا

عناوین برگزیده