تاریخ: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۰۸
بازدید: ۲۳۰
کد خبر: ۲۳۴۸۰۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اصلاحیه اطلاعیه پرداخت سود سهام بانک کارآفرین

‌می‌متالز - اصلاحیه اطلاعیه پرداخت سود سهام بانک کارآفرین (شرکت سهامی عام) برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ منتشر شد.

به گزارش می‌متالز، با توجه به برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام بانک کارآفرین (شرکت سهامی عام) در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۵، سود سهام عملکرد سال مالی ۱۳۹۹ به شرح ذیل واریز می‌گردد:

۱- سهامداران محترم حقیقی دارای کد سجام :

سود سهام سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نموده اند از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، به شماره حساب معرفی شده در سامانه سجام واریز می‌گردد؛ لذا از سهامداران محترم تقاضا می‌شود جهت تسهیل در دریافت سود سهام خود، با مراجعه به سایت https://www.sejam.ir نسبت به تکمیل ثبت نام در سامانه سجام اقدام نمایند.

۲- سهامداران محترم حقیقی فاقد کد سجام و دارندگان مطالبات سود سهام سنواتی:

سهامداران حقیقی فاقد کد سجام و کسانی که سود سهام مصوب مجمع سال‌های گذشته را دریافت ننموده اند از روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ از طریق اداره سهام بانک به شماره حساب‌های معرفی شده واریز خواهد شد.

۳- سهامداران حقوقی، صندوق‌های سرمایه گذاری و سبد گردان ها:

از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ از طریق اداره سهام به شماره حساب‌های معرفی شده توسط ایشان پرداخت خواهد شد. ارائه آگهی ثبتی و آخرین تغییرات برای سهامداران حقوقی و آگهی تاسیس و مجوز فعالیت برای صندوق‌های سرمایه گذاری و سبدگردان‌ها الزامی است.

از سهامداران محترمی که تاکنون اطلاعات ارتباطی و شماره حساب خود را به بانک اعلام ننموده اند درخواست می‌شود با مراجعه به پست الکترونیکی stocks@karafarinbank.ir اطلاعات سهامداری را تکمیل و یا از طریق شماره دورنگار ۲۶۲۱۵۰۷۷ ارسال نمایند.

آدرس ساختمان مرکزی بانک کارآفرین – اداره سهام

تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، ناهیدغربی، پلاک ۹۷، طبقه اول، کدپستی ۱۹۶۶۹۱۶۴۷۵

پست الکترونیک: info@karafarinbank.ir

وب سایت: www.karafarinbank.ir

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده