تاریخ: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۵۰
بازدید: ۲۴۹
کد خبر: ۲۳۵۲۱۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
خاندوزی اعلام کرد؛

اصلاح قانون بازار اوراق بهادار تا یک ماه آینده

‌می‌متالز - وزیر امور اقتصادی و دارایی از آغاز به کار کارگروه مشترک میان این وزارتخانه و کمیسیون اقتصادی مجلس برای اصلاح قانون بازار اوراق بهادار خبر داد و گفت: ظرف حداکثر یک ماه آینده با توافق مجلس و دولت این موضوع به نتایج نهایی رسیده و به صحن علنی ارسال می‌شود.

به گزارش می‌متالز، سیداحسان خاندوزی در حاشیه نشست مشترک با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه بازار سرمایه کشور نمایشگر سیاست‌های مختلفی است که در حوزه قانون گذاری، صنعتی، معدنی، نفتی، پالایشی و پتروشیمی و ... صورت می‌گیرد، بهبود بلند مدت و ایجاد اعتماد در بازار مستلزم همکاری و هماهنگی تمام بخش‌های اقتصادی است.

وزیر اقتصاد ادامه داد: برای اینکه وزارت اقتصاد به اعتماد آفرینی کمک کرده و سیاست‌های هماهنگ بین بخش‌های مختلف داشته باشد، صبح دیروز نشست مشترکی با رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص این مساله داشتیم.

وی تصریح کرد: دیروز بعد ازظهر نیز با کمیسیون اقتصادی مجلس جلسه مشترکی برگزار کرده و سعی کردیم محور‌های همگرایی را به توافق برسیم.

سخنگوی اقتصادی دولت گفت: یکی از خروجی‌های بسیار مفیدی که همین هفته آینده خودش را نشان خواهد داد، تشکیل کارگروه مشترکی بود که از امروز میان وزارت اقتصاد و کمیسیون اقتصادی مجلس شروع به کار خواهد کرد تا طرح اصلاح قانون بازار اوراق بهادار ظرف حداکثر یک ماه آینده با توافق مجلس و دولت به نتایج نهایی برسد و هنگامی که در کمیسیون اقتصادی هم مصوب و به صحن علنی ارسال می‌شود، مورد توافق و اشتراک نظر دولت و مجلس باشد.

منبع: پایگاه خبری تحلیلی تجارت بین الملل (اگزیم نیوز)

عناوین برگزیده