تاریخ: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۲۰
بازدید: ۱۷۸
کد خبر: ۲۳۵۲۹۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
برای دومین بار از آورده نقدی:

مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه ۵۶۷ درصدی تمدید شد

‌می‌متالز - شرکت لیزینگ با گذشت بیش از دو ماه از مجمع فوق العاده و عدم دریافت مجوز پذیره نویسی، مجبور به تمدید مجدد مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه ۵۶۷ درصدی شد.

به گزارش می‌متالز، شرکت لیزینگ ایران با گذشت بیش از دو ماه از برگزاری مجمع فوق العاده و عدم اخذ مجوز انتشار پذیره نویسی از تمدید مجدد مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه ۵۶۷ درصدی تا ۱۹ آذر خبر داد.

براین اساس، "ولیز" اعلام کرد: بازگشت به نامه ۱۵ آبان شرکت مبنی بر درخواست تمدید مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه به استناد ماده ۶ دستورالعمل اجرایی افزایش سرمایه شرکت‌های پذیرفته شده در بورس تهران و فرابورس از طریق صرف سهام با سلب حق تقدم با توجه به دلایل ارائه شده، مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه شرکت به مدت ۳۰ روز و تا ۱۹ آذر تمدید می‌شود.

مجامع سال ۹۸ و ۹۹ و ۱۴۰۰ مجوز ثبت از بانک مرکزی دریافت شده و اکنون در حال پیگیری مراحل اداری جهت ثبت صورتجلسات ذکر شده در اداره ثبت شرکت‌ها است. بلافاصله پس از ثبت صورت جلسات، مجوز پذیره نویسی از اداره ثبت شرکت‌ها اخذ می‌شود؛ بنابراین گزارش، مجمع فوق العاده لیزینگ ایران با دستور جلسه تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه، ۱۰ شهریور برگزار و افزایش سرمایه ۵۶۷ درصدی از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مورد تصویب قرار گرفت تا سرمایه فعلی از ۶۰ به ۴۰۰ میلیارد تومان برسد. سازمان بورس پیش از این یک بار دیگر هم با تمدید مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه این شرکت به مدت ۳۰ روز و تا ۱۹ مهر موافقت کرده بود.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده