در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فولاد اکسین خوزستان مطرح شد:
به گزارش میمتالز، جواد اوجی، وزیر نفت امروز در خصوص مصرف گاز در صفحه شخصی خود، پیامی منتشرکرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم