تاریخ: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۰۳
بازدید: ۲۸۲
کد خبر: ۲۳۵۸۳۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کاهش ۵ درصدی ضریب خسارت در بیمه کارآفرین

‌می‌متالز - معاون مالی و اداری بیمه کار آفرین اعلام کرد: پرداخت ضریب خسارت این شرکت بیمه ای، در سال جاری حدود ۸۲ درصد بوده که نسبت به سال گذشته ۵ درصد کاهش داشته است. مجید رافع، به افزایش حق بیمه در این شرکت بیمه‌ای اشاره کرد که هر ساله […]

به گزارش می‌متالز، معاون مالی و اداری بیمه کار آفرین اعلام کرد: پرداخت ضریب خسارت این شرکت بیمه ای، در سال جاری حدود ۸۲ درصد بوده که نسبت به سال گذشته ۵ درصد کاهش داشته است.

مجید رافع، به افزایش حق بیمه در این شرکت بیمه‌ای اشاره کرد که هر ساله بر اساس تورم، صورت می‌گیرد. اگرچه در این میان افزایش تعداد بیمه‌نامه‌ها به معنای افزایش سود نیست.

وی با بیان اینکه شرکت بیمه کار آفرین از چند سال گذشته به دنبال افزایش کیفیت بیمه نامه‌های خود بوده است؛ ادامه داد: در شرایط فعلی ممکن است که تعداد کمتری بیمه نامه صادر شود و از صدور بیمه نامه‌هایی که ایجاد خسارت بیش از نرمال می‌کنند جلوگیری شود تا به این واسطه سود شرکت افزایش یابد.

به گفته وی؛ در حال حاضر شرکت بیمه کارآفرین با در پیش گرفتن این استراتژی موفق به کاهش ضریب خسارت حدود ۶ درصد حق بیمه‌های تولیدی شده است.

این مقام مسوول در شرکت بیمه کارآفرین اعلام کرد: پرداخت ضریب خسارت شرکت بیمه کارآفرین در سال جاری حدود ۸۲ درصد بوده است که این رقم نسبت به سال گذشته ۵ درصد کاهش داشته است.

او تاکید کرد که انتظار داریم ضریب خسارت در سال‌های آینده با توجه به استراژی نوع فروش بیمه نامه‌ها بهبود یابد.

معاون مالی و اداری بیمه کار آفرین با اشاره به اینکه عمده‌ترین بیمه نامه‌هایی که تولید خسارت می‌کنند در سه رشته مسوولیت، درمان و ثالث هستند، خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته این مجموعه بیمه نامه‌های بسیار زیادی به فروش رساند و خسارت آن‌ها را در سال‌های بعد پرداخت کرد. این موضوع سبب شد که موفق به جبران خسارت نشود.

وی ادامه داد:، اما با تغییر و تحول صورت گرفته در ساختار مدیریتی مجموعه، این استراژی در پیش گرفته شد که در میزان سودآوری شرکت نیز بسیار موثر بود.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: تلاش داریم که در زمان فروش و در زمانی که مشتری به ما نیاز دارد با نزدیک شدن به آن‌ها و با دراختیار قرار دادن اطلاعات کافی و وافی، مشتریان خود را به مشتریان وفادار تبدیل کنیم.

منبع: بورس امروز

عناوین برگزیده