تاریخ: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۳۲
بازدید: ۴۹۳
کد خبر: ۲۳۵۹۶۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
صندوق فولاد:

برنامه‌ای برای واگذاری زغال سنگ کرمان نداریم

‌می‌متالز - سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد کشور اعلام کرد: هیچ برنامه‌ای برای واگذاری شرکت زغال سنگ به بخش خصوصی نداریم.

به گزارش می‌متالز، حسین عامریان در آخرین روز از سفر به استان کرمان در نشست پایانی شورا‌های کارگری در محل فرمانداری شهرستان زرند با اشاره به نشست‌های قبلی خود در این سفر با شورای کارگری و دیدار با کارگران در محل این شرکت افزود: همه ما عضو یک خانواده هستیم و باید با همدلی و تعامل به سمت افزایش تولید و سودآوری شرکت زغال سنگ حرکت کنیم.

وی اظهار داشت: کارگران دغدغه و ابهاماتی دارند که ما نیز برای پاسخگویی به این دغدغه‌ها در جمع شما حاضر شدیم.

سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد کشور با بیان اینکه این صندوق تاکنون بر اساس قانون به تعهدات خود عمل کرده و کارگران حقوق و مزایای خود را دریافت کردند تصریح کرد: این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ملاک عمل ما قانون است و صندوق در چارچوب قوانین بازنشستگی فولاد کشور در حیطه اختیارات قانونی به وظایف خود در قبال شرکت زغالسنگ عمل می‌کند، ضمن آنکه موضوع تبدیل وضعیت کارگران ایثارگر را بر اساس قانون پیگیری خواهیم کرد.

عامریان با اشاره به دیدار‌های خود با نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم با همدلی نمایندگان و مسئولان استانی و مدیران صندوق شاهد رونق تولید در شرکت زغالسنگ باشیم.

علی صادق زاده فرماندار زرند نیز در این نشست طی سخنانی با استقبال از سفر سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد و هیات همراه نسبت به بهبود وضعیت شرکت زغال سنگ و حل مشکلات کارگران ابراز امیدواری کرد.

همچنین در این نشست که مدیران صندوق و سرپرست شرکت زغالسنگ حضور داشتند، اعضای شورای کارگری نقطه نظرات خود را بیان کردند.

طی هفته گذشته شماری از کارگران شرکت زغال سنگ کرمان با هدف نشان دادن نگرانی خود از آنچه واگذاری این شرکت به بخش خصوصی خواندند روبه روی این شرکت تجمع کردند.

گزارش کامل از این تجمع را اینجا می‌توانید مطالعه کنید.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) کرمان

عناوین برگزیده