تاریخ: ۲۹ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۳۸
بازدید: ۱۲۲
کد خبر: ۲۴۵۸۳۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

عامریان: چرا زغال سنگ کرمان تنها شرکت زیان ده است؟

‌می‌متالز - وی با تاکید بر لزوم سلامت کاری مدیران شرکت گفت: نگاه ما به آینده و توسعه و پیشرفت شرکت است و در این مسیر به دنبال تبدیل دارایی‌های غیرمولد به مولد هستیم.

به گزارش می‌متالز، مراسم معارفه مدیرعامل و هیات مدیره جدید شرکت زغال سنگ کرمان با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد و مدیران ارشد استانی برگزار شد.
حسین عامریان در این مراسم ضمن تقدیر از رنجبر سرپرست شرکت زغال سنگ حکم انتصاب سید محسن شریفی را به عنوان مدیرعامل شرکت به وی اهدا نمود.
عامریان در سخنانی با اشاره به اهمیت شرکت زغالسنگ و نگاه ویژه مردم کرمان به این شرکت گفت: مردم کرمان از شرکت زغالسنگ خاطرات خوشی دارند. ما نباید به گونه‌ای عمل کنیم که این خاطرات مخدوش شود بلکه باید عملکرد شرکت موجب افتخار مردم این شهر باشد.

وی افزود: پرسش اساسی این است که چرا شرکت زغال سنگ کرمان در میان همه شرکت‌های زغال سنگ کشور، تنها شرکت زیان ده است؟

عامریان اظهار داشت: با بررسی‌های فراوانی که داشتیم هیات مدیره و مدیرعامل توانمندی برای این شرکت انتخاب کردیم تا بتوانند برنامه‌های تحول آفرین را برای بهبود وضعیت آن اجرا نمایند.

وی ضرورت بازنگری در کل فعالیت‌های شرکت و استفاده از فناوری‌های روز دنیا را خاطرنشان کرد و گفت: تعامل و همدلی مسوولان استانی عامل مهمی در موفقیت شرکت زغال سنگ خواهد بود. البته بحمدالله تعامل مطلوبی با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی جهت بهبود وضعیت شرکت داشته ایم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد ادامه داد: فلسفه اینکه جلسه معارفه را به جای تهران در کرمان برگزار کردیم و کلیه معاونان صندوق هم در جلسه شرکت کردند این بود که بگوئیم صندوق بازنشستگی فولاد به صورت همه جانبه برای حل مشکلات شرکت زغال سنگ پای کار بوده و خواهد بود.

وی با تاکید بر لزوم سلامت کاری مدیران شرکت گفت: نگاه ما به آینده و توسعه و پیشرفت شرکت است و در این مسیر به دنبال تبدیل دارایی‌های غیرمولد به مولد هستیم.

عامریان گفت: نقش شورای کارگری در ایجاد فضای همدلی میان کارگران و مدیران شرکت حائز اهمیت است و امید است این فضای همدلی تقویت گردد.

منبع: عصر خبر

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده