تاریخ: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۴۲
بازدید: ۲۷۳
کد خبر: ۲۳۶۱۶۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
بانک مرکزی اعلام کرد:

اعمال نرخ‌های جدید خدمات بانک‌ها از اول آذر + جدول مقایسه با سال قبل

‌می‌متالز - طبق تصمیم بانک مرکزی، نرخ‌های جدید خدمات بانک‌ها از جمله کارمزد سالانه پیامک، انتقال کارت به کارت و به شبا و... از اول آذر اعمال می‌شود.

به گزارش می‌متالز، طبق اعلام بانک مرکزی از اول آذر نرخ‌های جدید خدمات بانک‌ها اعمال خواهد شد که بر اساس آن نرخ انتقال وجه شتابی کارت به کارت و انتقال کارت به شبا حداقل ۶۰۰ تا یک میلیون و به ازای یک میلیون تومان بیش از ۲۴۰ تومان است.

بر اساس این گزارش، اعلام مانده‌کارت و صورتحساب ۱۰ گردش آخر ۲۴۰ تومان، اعلام مانده کارت از خودپرداز ۱۲۰ تومان، اعلام ۱۰ گردش آخر کارت شناسایی ۱۵۰ تومان، صدور انواع کارت مغناطیسی ۶ هزار تومان، دریافت حضوری قبوض ۲۴۰۰ تومان و غیر حضوری ۱۲۰ تومان، صدور دسته‌چک به ازای هر برگ ۲۰۰ تومان به همراه هزینه تمبر، ارائه صورتحساب سال جاری هر صفحه ۶۰۰ تومان و سال‌های گذشته هر صفحه ۷۲۰ تومان، صدور رمز جدید برای انواع کارت‌های بانکی در شعبه ۱۰۰۰ تومان، انتقال وجه بین بانکی پایا ۰.۰۱ درصد مبلغ و حداکثر تا ۲۵۰۰ تومان و ساتنا ۰.۰۲ درصد مبلغ و حداکثر تا ۲۵ هزار تومان، پیامک اطلاع‌رسانی با گرفتن رضایت از مشتری ۳۰ هزار تومان است که به همراه هزینه آبونمان سالانه اخذ می‌شود. این نرخ در بانک‌ها متفاوت است.

اعمال نرخ‌های جدید خدمات بانک‌ها از اول آذر + جدول مقایسه با سال قبل

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده