تاریخ: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۲۷
بازدید: ۴۸۳
کد خبر: ۲۳۶۱۷۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

روند شستا در مسیر صعودی

‌می‌متالز - ماکان ریاحی تحلیلگر تکنیکال| در این دیدگاه از منظر تکنیکال در چارت روزانه نماد شستا با استفاده از GMMA که ساختار ان از ترکیب مووینگ اوریج MA در تایم‌های بلند مدت معمولاً در ۳۰، ۳۵، ۴۰، ۴۵، ۵۰ و ۶۰ به اهمیت سطح ۱۲۹۵ تومان در روند صعودی کوتاه مدت سهام شرکت رسیده‌ایم. همپوشانی این […]

به گزارش می‌متالز، ماکان ریاحی تحلیلگر تکنیکال| در این دیدگاه از منظر تکنیکال در چارت روزانه نماد شستا با استفاده از GMMA که ساختار ان از ترکیب مووینگ اوریج MA در تایم‌های بلند مدت معمولاً در ۳۰، ۳۵، ۴۰، ۴۵، ۵۰ و ۶۰ به اهمیت سطح ۱۲۹۵ تومان در روند صعودی کوتاه مدت سهام شرکت رسیده‌ایم.

همپوشانی این محدوده با سقف کانال با شیب نزولی می‌تواند قابل توجه و اهمیت این محدوده را در ادامه روند صعودی سهام شرکت نشان دهد.

از لحاظ ساختاری به نظر می‌رسد با شکلگیری واگرایی مثبت Rsi وتایید در محدوده ۹۲۱ تومان سیکل بزرگ نزولی سهام شرکت به پایان رسید در ادامه شکل دادن ۵ ریزموج سهام شرکت به شکل دادن ۵ ریزموج وارد سیکل کوتاه مدت صعودی و از محدوده ۱۵۱۷ تومان ساختار اصلاحی در قالب موج دوم بنظر ایجاد شده است با تایید کانال برگشت می‌تواند از محدوده ۱۰۸۰ تا ۱۱۳۰ تومان رخ دهد.

دیدگاه فوق روند کوتاه مدت و میان مدت سهام شرکت را مورد بررسی قرار داده و با محقق شدن محدوده‌های قیمتی ذکر شده این تحلیل نیازمند بازنگری است.

روند شستا در مسیر صعودی

چارت هفتگی سهام شستا شرکت با بکارگیری GMMA و رفتار Macd رفتار فرسایشی سهام شرکت در محدوده ۱۰۸۰ تا ۱۱۳۰ حرکت صعودی سهام شرکت را می‌توان میان مدت تا محدوده ۱۶۳۰-۱۷۳۰ تومان براورد کرد این محدوده به این جهت مورد اهمیت است که گپ افزایش سرمایه ۷۷.۵ درصدی از اندوخته در تاریخ ۹۹/۱۲/۲۶ شرکت نیز تا حد بالایی پر خواهد شد.

گپ به فضا‌های خالی به وجود آمده در اثر افزایش سرمایه یا تقسیم سود در چارت‌های قیمت سهام گفته می‌شود.

روند شستا در مسیر صعودی

منبع: بورس امروز

عناوین برگزیده