تاریخ: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۴۷
بازدید: ۲۸۶
کد خبر: ۲۳۷۱۶۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
به میزبانی اتاق بازرگانی دبی

دوازدهمین کنگره اتاق‌های بازرگانی جهان کار خود را آغاز کرد

‌می‌متالز - دوازدهمین کنگره اتاق‌های بازرگانی جهان با هدف آشنایی با تجارب و گسترش شبکه روابط بین اتاق‌های دنیا از سه‌شنبه دوم آذر در دبی کار خود را آغاز کرد و تا چهارم آذر ادامه دارد.

به گزارش می‌متالز، دوازدهمین کنگره اتاق‌های بازرگانی جهان (WCF) از دوم آذر، کار خود را آغاز کرده و تا پنجشنبه چهارم ادامه خواهد داشت. این نشست با شعار نسل چهارم اتاق‌های بازرگانی در حال برگزاری است.

هدف از برگزاری کنگره به اشتراک گذاشتن تجارب، دیدگاه‌ها و گسترش شبکه روابط بین اتاق‌های سراسر دنیاست.

در این نشست که به میزبانی اتاق بازرگانی دبی برگزار شده، روسا و مقامات اتاق بازرگانی ملی و محلی و پیشکسوت‌های سیاسی و اقتصادی جهان حضور دارند. در این رویداد که تنها مجمع بین‌المللی اتاق‌های بازرگانی سراسر جهان برای به اشتراک گذاشتن تجارب، دیدگاه‌ها و گسترش شبکه روابط آن‌ها تلقی می‌شود، نمایندگان اتاق‌های بازرگانی، تشکل‌ها و بنگاه‌های تجاری کشور‌های جهان درباره مسائل بازرگانی جاری به تبادل نظر می‌پردازند.

ملاقات‌های تجاری رودررو، آشنایی با فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تجارت در دبی، بازدید از مناطق آزاد تجاری امارات متحده عربی، تور‌های EXPO ۲۰۲۱ دبی و بازدید از محوطه نمایشگاه بخشی از این مراسم است. همچنین قرار است اتاق‌های بازرگانی جهان در ۴ زمینه دیجیتال، آب‌وهوا، همتایابی تجاری و پروژه‌های غیرمتعارف با یکدیگر رقابت کنند.

در این کنگره پدرام سلطانی به عنوان نماینده اتاق ایران حضور دارد و ضمن سخنرانی، داوری در بخش آب‌وهوا را به عهده دارد. مسوولان اتاق تهران و اتاق مشترک ایران و امارات نیز به صورت حضوری و نمایندگان امور بین‌الملل برخی دیگر از اتاق‌های سراسر کشور به صورت مجازی مشارکت دارند.

منبع: اخبار اتاق ایران

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده