تاریخ: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۳۸
بازدید: ۳۵۸
کد خبر: ۲۳۷۳۴۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
استقبال جذابی از «سیمان پوزولانی» سیمان تهران نشد؛

آیا تمرکز سیمان تهران باید تنها به فروش «تیپ ۲» باشد

‌می‌متالز - سیمان تهران در این هفته بیشتر سبدکالایی عرضه شده خود در بورس کالا را به فروش رساند و تنها ۲ هزار و ۸۰۰ تن از سیمان‌های این هفته را به انبار‌های "ستران" عودت داد.

به گزارش می‌متالز، با شروع آذرماه، سیمان تهران روند منفی هفته گذشته خود را تا حدودی جبران کند اما؛ نتوانست که سقف درآمدی چند هفته پیش خود را بشکند و با درآمدی که طی هفته منتهی به ۵ آذرماه کسب کرد، نشان داد که جوجه‌ها را می‌خواهند آخر پاییز بشمارند.

سیمان تهران در این هفته بیشتر سبدکالایی عرضه شده خود در بورس کالا را به فروش رساند و تنها ۲ هزار و ۸۰۰ تن از سیمان‌های این هفته را به انبار‌های "ستران" عودت داد.

شرکت سیمان تهران در هفته‌ای که گذشت باعرضه دو کالا در سبد خود گام به رینگ معاملات گذاشت و نگاهی به معاملات «تیپ ۲» و «پوزولانی» حاکی از آن است که همچنان اقبال به سیمان تیپ ۲ فراتر از دیگر تولیدات این شرکت است.

آیا تمرکز سیمان تهران باید تنها به فروش «تیپ ۲» باشد

سیمان تیپ ۲

سیمان تیپ ۲ شرکت سیمان تهران در هفته‌های گذشته، بیشترین سهم از درآمدزایی را بر دوش داشت و در هفته منتهی به ۵ آذر‌ماه نیز به‌عنوان لیدر سبدکالایی این شرکت نام گرفت.

این شرکت با تقاضای ۷۷ هزار و ۱۰۰ تنی مواجه شد اما؛ سطح عرضه بالغ بر ۵۲ هزارتنی بیشتر نبود که نسبت به هفته گذشته، عرضه‌های این بخش نیز کاسته شده بود، ولی در مجموع ۲۳ میلیارد و ۶۶۸ میلیون تومانی عاید شرکت شد.

سیمان پوزولانی

استقبال از عرضه سیمان پوزولانی کماکان جای تعجب دارد، زیرا از حجم عرضه‌ها یعنی ۵ هزارتن از این محصول، تنها ۲،۲ هزارتن تقاضا و معامله برای این شرکت به ثبت رسیده که عملا، سفارش‌ها کمتر از نیمی از عرضه‌ها است؛ درآمد سیمان تهران از این بخش، تنها به یک میلیارد و ۵۴ میلیون تومان بالغ شد.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده