تاریخ: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۰:۳۹
بازدید: ۱۸۸
کد خبر: ۲۴۰۳۷۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
کاهش ۱۸ درصدی نرخ سیمان پوزولانی!

سیمان تهران اینبار با رشد ۴ درصدی آمد

‌می‌متالز - این شرکت با تقاضای بیش از ۴۵ هزار تنی مواجه شد اما؛ سطح عرضه بالغ بر ۲۰ هزارتن بیشتر نبود و در مجموع این سیمان‌ساز توانست از این بخش، ۱۳ میلیارد و ۶۳۷ میلیون تومانی درآمد را عاید شرکت شد.

به گزارش می‌متالز، گزارش‌های هفتگی فروش سیمان تهران در بورس‌کالا حاکی از آن بوده که در هفته منتهی به ۲۶ آذرماه، درآمدزایی این شرکت با رشد ۴ درصدی یعنی ۷۱۹ میلیارد تومانی همراه شد.

آمار‌های فروش این هفته آذرماه حاکی از آن بود که سیمان تهران دوباره پس از یک هفته ریزش، میل به صعود را نشان داد و در این هفته تمام سبدکالایی عرضه شده خود در بورس کالا را نفدی به فروش رساند.

سیمان تهران اینبار با رشد ۴ درصدی آمد

شرکت سیمان تهران در هفته‌ای که گذشت باعرضه ۳ کالا در سبد خود گام به رینگ معاملات گذاشت و نگاهی به معاملات «تیپ ۲»، «سیمان تیپ ۴۲۵-۱» و «پوزولانی» حاکی از آن است که همچنان اقبال به سیمان تیپ ۲ فراتر از دیگر تولیدات این شرکت است.

سیمان تیپ ۲

سیمان تیپ ۲ شرکت سیمان تهران در هفته‌های گذشته، بیشترین سهم از درآمدزایی را بر دوش داشت و در هفته منتهی به ۲۶ آذر‌ماه نیز به‌عنوان لیدر سبدکالایی این شرکت نام گرفت.

این شرکت با تقاضای بیش از ۴۵ هزار تنی مواجه شد اما؛ سطح عرضه بالغ بر ۲۰ هزارتن بیشتر نبود و در مجموع این سیمان‌ساز توانست از این بخش، ۱۳ میلیارد و ۶۳۷ میلیون تومانی درآمد را عاید شرکت شد.

سیمان پوزولانی

استقبال از عرضه سیمان پوزولانی که این هفته نیز معاملات نقد را به ثبت رساند توانست تمام عرضه ۵ هزارتنی خود را با مجموع درآمدزایی ۲ میلیارد و ۵۵۲ میلیون تومانی به فروش برساند اما؛ نکته قابل تامل کاهش ۱۸ درصدی نرخ فروش کیسه‌های این نوع سیمان بود.

در پایان نیز باید به سیمان ۴۵۲-۱ نیز اشاره داشت که عرضه و معامله ۵ هزارتنی را با مجموع درآمد ۲ میلیارد و ۷۳۵ میلیون تومان را برای این شرکت بدست آورده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده