تاریخ: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۲۲
بازدید: ۲۵۲
کد خبر: ۲۳۷۵۲۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کاهش نرخ دلار و یورو در معاملات بازار متشکل ارزی

‌می‌متالز - مدیر ارتباطات بازار متشکل ارزی از کاهش ۲.۲۷ نرخ دلار و ۳.۰۳ درصدی قیمت یورو در معاملات امروز (ششم آذر) این بازار نسبت به روز معاملاتی قبل خبر داد.

به گزارش می‌متالز، «مهدی گوهررستمی» روز شنبه در گفت‌وگویی اظهار داشت: امروز معاملات اسکناس دلار با قیمت ۲۷ هزار و ۷۵۹ تومان کار خود را شروع کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ ۲۶ هزار و ۴۸۱ تومان رسید که این ارقام معاملاتی، نرخ میانگین روزانه ۲۷ هزار و ۱۳۹ تومان به ازای هر دلار را نشان می‌دهد.

وی افزود: در معاملات امروز بازار متشکل ارز ایران، نماد معاملاتی یورو با نرخ ۳۱ هزار و ۷۶۵ تومان کار خود را شروع کرد و در پایان ساعت معاملات نرخ این واحد پولی به رقم ۳۰ هزار و ۳۰۰ تومان رسید؛ به این ترتیب میانگین وزنی قیمت یورو در معاملات امروز، نرخ ۳۰ هزار و ۷۴۳ تومان را ثبت کرد.

گوهررستمی افزود: حجم معاملات دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز شنبه، ششم آذر، سه میلیون و ۸۱۲ هزار و ۷۰۰ دلار و حجم معاملات در نماد معاملاتی یورو ۲۸۰ هزار و ۴۰۰ یورو بود.

به گفته وی، دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۶ هزار و ۴۳۰ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۷ هزار و ۷۵۹ تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین نرخ خود به قیمت ۳۰ هزار و ۳۰۰ تومان و در بالاترین نرخ به قیمت ۳۱ هزار و ۷۶۵ تومان معامله شد.

منبع: پایگاه خبری تحلیلی تجارت بین الملل (اگزیم نیوز)

عناوین برگزیده