تاریخ: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۰۵
بازدید: ۱۸۵
کد خبر: ۲۳۸۰۶۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

جلسه کمیته تحول در مدیریت امور پیمانکاران فولاد خوزستان برگزار شد

‌می‌متالز - نخستین جلسه کمیته تحول در مدیریت امور پیمانکاران شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، جلسه یاد شده با حضور علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی به عنوان مهمان، ابراهیم دادرس رییس کمیته و جمعی از مدیران، روسا و کارشناسان عضو این کمیته، عصرگاه روز دوشنبه ۸ آذرماه ۱۴۰۰ در سالن کنفرانس ساختمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

مخبر دزفولی با اشاره به رسالت کمیته تحول در مدیریت امور پیمانکاران اظهار داشت: اهمیت تمرکز بر امور پیمانکاران، رسیدگی به درخواست‌های قانونی کارکنان عزیز شاغل در شرکت‌های پیمانکاری، بررسی فرآیند‌های برون سپاری، اجرای نظام‌مند طرح طبقه بندی مشاغل، ضرورت استفاده از نظرات خبرگان این کمیته در خصوص مدیریت امور پیمانکاران و تعامل با دستگاه نظارت را به عنوان بخشی از وظایف این کمیته برشمرد.

وی در ادامه گفت: کمیته تحول در امور پیمانکاران، با ترکیب مدیران دارای دانش و با تجربه، می‌تواند برای کمیته عالی منابع انسانی تصمیم سازی کند.

قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی با اشاره به این نکته که مصوبات این کمیته توسط ریاست آن، در کمیته عالی منابع انسانی جهت تصویب مطرح خواهد شد اظهار امیدواری کرد که عملکرد این کمیته موجب رضایت‌مندی کارکنان عزیز شاغل در شرکت‌های پیمانکاری شود.

در ادامه جلسه ابراهیم دادرس، رییس کمیته یاد شده، تاکید نمود: ارتباط میان ارکان شرکت فولاد خوزستان با پیمانکاران، به صورت برد برد باید مدیریت شود.

دادرس همچنین تاکید داشت: حسب دستور مدیرعامل محترم در خصوص رسالت این کمیته، ضروری است اعضای کمیته، از پتانسیل سازمان در راستای حل مشکلات پیمانکاران فولاد خوزستان و در سریع‌ترین زمان ممکن، استفاده نمایند.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد که با برنامه ریزی صحیح و شناخت و اولویت بندی مشکلات فرآیند‌های مرتبط با پیمانکاران، خواهیم توانست به صورت صحیح و سیستماتیک نسبت به بهبود نظام مدیریت پیمانکاران وابسته به فولاد خوزستان، اقدام مطلوب را اجرایی نماییم و موجبات رضایت پیمانکاران و شرکت معظم فولاد خوزستان را مهیا نماییم.

در ادامه محمود اکابر نایب رییس این کمیته اظهار داشت: بعد از بیان نظرات تمامی اعضا در موضوعات مختلف و مرتبط با رسالت این کمیته، نتایج حاصل از بررسی‌های اولیه، جمع بندی، طبقه بندی و بر اساس اولویت به کمیته عالی منابع انسانی شرکت فولاد خوزستان، برای تصمیم گیری ارجاع خواهد شد.

وی افزود: کمیته یاد شده، هفته‌ای یک‌بار، برای تصمیم‌سازی و پیگیری اقدامات تشکیل جلسه خواهد داد.

عناوین برگزیده