تاریخ: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۹:۳۰
بازدید: ۱۷۷
کد خبر: ۲۳۸۳۲۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

خبر مهم برای سهامداران خپارس

‌می‌متالز - بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال شرکت پارس خودرو با نماد خپارس مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات را دریافت کرد.

به گزارش می‌متالز، بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال شرکت پارس خودرو با نماد خپارس مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات منتهی به ۲۹اسفند ۱۴۰۰ را دریافت کرد.

طبق این اطلاعیه و بر اساس توافق صورت گرفته با شرکت سایپا در تاریخ ۱۱آذرماه، نرخ حق‌الزحمه تولید هر دستگاه کوئیک معمولی و ساینا از ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان افزایش یافته است. این تغییر از ابتدای سال ۱۴۰۰ اعمال می‌شود.

بر اساس گزارش فعالیت ماهانه دوره یک ماهه منتهی به ۳۰آبان ۱۴۰۰ شرکت پارس خودرو طی عملکرد یک ماهه در مدت زمان ذکر شده بیش از ۱۷۷ میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۱۸ درصد کاهش داشته است.

شرکت پارس خودرو با سرمایه ثبت شده بیش از ۱۱ هزار و ۳۵۶ میلیارد تومان طی عملکرد ۸ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹اسفند ۱۴۰۰بیش از چهار هزار و ۹۱۲ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۹۴ درصد رشد داشته است.

نماد خپارس از ۶آذرماه و به منظور بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر حداکثر تا تاریخ ۱۷آذر ماه تعلیق شده است.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده