تاریخ: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۰۳
بازدید: ۲۵۹
کد خبر: ۲۳۸۳۴۹
سرویس خبر : انرژی

تجلیل شهردار شیراز از عملکرد ویژه صباانرژی

‌می‌متالز - شهردار شیراز در غرفه این شهرداری پذیرای مدیران ارشد شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشور بوده و بر همکاری با این مجموعه تاکید کرد.

به گزارش می‌متالز، سید احسان اصنافی شهردار شیراز در غرفه این شهرداری پذیرای مدیران ارشد شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری بود.

مدیران هلدینگ صباانرژی به دعوت شهردار در غرفه شهرداری شیراز در رویداد کیش اینوکس حضور یافتند، در این دیدار سید احسان اصنافی شهردار شیراز، مشاور استاندار فارس، با برشمردن فرصت‌های سرمایه گذاری در این استان اظهار امیدواری کرد مجموعه صباانرژی در پروژه‌های پالایشگاهی، پتروشیمی و انرژی‌های تجدید پذیر استان فارس سرمایه گذاری کند.

سید احسان اصنافی در ادامه به تجلیل از عملکرد شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری پرداخته و از عملکرد بی نظیر فولاداکسین یکی از شرکت‌های این هلدینگ و دیگر شرکت‌های آن تجلیل کرد.

محسن خیرالدین مدیر سرمایه گذاری وصندوق نیز در این دیدار به اولویت‌های سرمایه گذاری در صباانرژی اشاره کرده و گفت: علاقه مندیم طرح‌های خلاقانه شهرداری شیراز در حوزه‌های انرژی‌های تجدیدپذیر و همچنین پروژه‌های پالایشگاهی و پتروشیمی استان فارس را بررسی کنیم.

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده