تاریخ: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۵۳
بازدید: ۲۵۵
کد خبر: ۲۳۸۱۳۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
مشاور رییس جمهور مطرح کرد؛

برون رفت از چالش‌های توسعه حمل‌ونقل ریلی با ریل تولیدی ذوب‌ آهن

‌می‌متالز - مشاور رییس جمهور گفت: برون رفت ازچالش‌های توسعه راه آهن و ناوگان حمل و نقل ریلی با ریل تولیدی ذوب آهن فراهم شده است.

به گزارش می‌متالز، سعید محمد در نمایشگاه "کیش اینوکس" با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان به کیفیت ریل تولیدی این شرکت اشاره کرد و افزود: پیش تولید این محصول استراتژیک توسط ذوب آهن اصفهان مجبور بودیم ریل‌های بی کیفیت با نرخ بالا وارد کنیم.

وی تأکید کرد: ذوب آهن اصفهان با تولید انواع ریل با کیفیت موجبات برون رفت از عمده چالش‌های موجود در توسعه راه آهن و ناوگان حمل و نقل ریلی را فراهم آورد.

مشاور رییس جمهور با بیان اینکه کارکنان ذوب آهن اصفهان افتخار کشور هستند، افزود: با توانمندی و قابلیت‌هایی که در کارکنان ذوب آهن سراغ دارم آن‌ها می‌توانند نیاز کشور به فولاد‌های سخت و آلیاژ‌های خاص برای صنعت حفاری را هم تولید کنند.

وی تاکید کرد: تجربه همکاری‌های ما در بحث پروژه‌های ریلی نشان داد ذوب آهن اصفهان قادر است بخش عمده نیاز‌های کشور به محصولات استراتژیک فولادی را تامین کند.

ذوب آهن اصفهان در این نمایشگاه با دایر کردن غرفه ای، قابلیت ها، اولویت‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری خود را به سرمایه گذاران، فعالان بازار‌های پولی و سرمایه و متولیان پروژه‌های سرمایه پذیر کشور ارائه می‌کند.

منبع: ایسنا

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده