تاریخ: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۴۶
بازدید: ۳۰۲
کد خبر: ۲۴۶۷۶۵
سرویس خبر : آهن و فولاد
در پنجمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع وابسته عنوان شد

ریل ذوب آهن نقش آفرین در توسعه صنعت حمل و نقل سیستان و بلوچستان

‌می‌متالز - ذوب آهن اصفهان به عنوان مهمترین تولید کننده محصولات ساختمانی کشور در پنجمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع وابسته چابهار با برپایی غرفه و مذاکره با مسوولین و بازدیدکنندگان، حضوری فعال داشت.

به گزارش می‌متالز، در این نمایشگاه که پنجم تا هشتم بهمن ماه با حضور سی شرکت داخلی در محل نمایشگاه‌ها و همایش‌های بین المللی منطقه آزاد چابهار برگزار شد، مسوولین منطقه و فعالان صنعت ساختمان با حضوردر غرفه ذوب آهن اصفهان، با محصولات جدید این شرکت آشنا می‌شوند و با کارشناسان بخش‌های مختلف مذاکره کردند.

نصرالله ابراهیمی مدیر عامل منطقه‌ی آزاد چابهار در بازدید از نمایشگاه و غرفه‌ی ذوب آهن گفت: حضور این مجتمع عظیم صنعتی در نمایشگاه صنعت ساختمان چابهار اتفاق مهم و اثر گذاری است و این شرکت می‌تواند در طرح‌های توسعه‌ای این منطقه آزاد نقش مهمی داشته باشد.

همچنین مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری توسعه‌ی تجارت و صید صنعتی منطقه‌ی آزاد چابهار از غرفه ذوب آهن بازید کردند و ضمن تاکید بر اهمیت تولیدات این شرکت، استفاده از ریل تولیدی ذوب آهن در استان سیستان و بلوچستان را گامی برای شکوفایی صنعت حمل و نقل این منطقه از کشور دانستند.

منبع: ذوب آهن اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده