تاریخ: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۴۰
بازدید: ۳۰۵
کد خبر: ۲۵۱۱۷۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
نماینده آزادشهر در مجلس خطاب به رئیسی:

نگذارید منابع طبیعی زمین اجدادی مردم را بگیرد/ آمادگی ذوب آهن برای سرمایه گذاری ریلی در گلستان

‌می‌متالز - نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رویه منابع طبیعی در تملک و سند زدن زمین‌های اجدادی برخی مردم، گفت: بیایید و با دستوری انقلابی مانع این امر شده و یادگاری از خود به جا بگذارید.

به گزارش می‌متالز، مهندس غلامعلی کوهساری امشب در جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور رییس جمهور در گرگان برگزار شد با اشاره به ضرورت احداث سد قره چای در این شهرستان، اظهار کرد: ایجاد این سد می‌تواند به رفع تنش آبی شهرستان‌های آزادشهر و رامیان کمک شایانی کرده و به کشاورزی این منطقه نیز سامان دهد.

وی با بیان اینکه ارتقای بیمارستان امام رضا خان ببین به ۶۴ تخت خوابی از مطالبات ویژه مردم حوزه انتخابیه بنده است، افزود: بیمارستان شهرستان رامیان نیز باید تکمیل و تجهیز شود، زیرا این شهرستان فاقد بیمارستان است.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ایجاد شهرک کشاورزی و گیاهان دارویی در دلند در محل زمین‌های ایستگاه تحقیقات جهاد کشاورزی می‌تواند به تولید ثروت پایدار کمک کند، تصریح کرد: بهسازی جاده آزادشهر به شاهرود و ایجاد مجتمع فرهنگی هتری در آزادشهر از دیگر مطالبات ما از دولت در این سفر است.

کوهساری جابه جایی سایت پسماند زباله آزادشهر را بسیار حیاتی و ضروری دانست و تاکید کرد: حجم اعتراضات مردم و مدیران شهرستان نسبت به این سایت افزایش یافته و تبدیل به یک بحران اجتماعی و حوزه سلامت شده است.

وی با تاکید بر اینکه راه آهن اینچه برون_ گنبدکاووس _ آزادشهر _ شاهرود _ طبس باید در این دولت با نگاهی مثبت و جدی مورد توجه قرار بگیرد، افزود: شرکت ذوب آهن برای سرمایه گذاری به میزان ۲۰ درصد اعلام آمادگی کرده است.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایسنا)

عناوین برگزیده