تاریخ: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۰:۱۷
بازدید: ۵۰۶
کد خبر: ۲۳۸۶۶۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

شرکت دارای صف فروش درباره علل طولانی شدن افزایش سرمایه توضیح داد

‌می‌متالز - شرکت بورسی و دارای صف فروش درخصوص علل طویل شدن افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از محل سود انباشته توضیح داد.

به گزارش می‌متالز، شرکت لیزینگ صنعت و معدن که در جریان معاملات شنبه با افت ۲.۵ درصدی قیمت سهام و صف فروش روبرو شده درخصوص علل طویل شدن افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از محل سود انباشته توضیح داد.

براین اساس، علیرضا اسدپور کفاش مدیرعامل "ولصنم" درخصوص علل طویل شدن زمان افزایش سرمایه اعلام کرد: موضوع افزایش سرمایه در جلسه ۵ تیر هیات مدیره شرکت تصویب و همان روز گزارش مربوط ضمن بارگذاری در کدال جهت اظهار نظر به سازمان حسابرسی ارسال شد.

سازمان مذکور طی چندین مرحله بررسی و اطلاعات از این شرکت در نهایت در اوایل آذرماه بصورت شفاهی مراتب تایید گزارش مذکور را به لحاظ فنی اعلام کرد. لیکن حسابرس شرکت به دلیل اینکه شرکت لیزینگ صنعت و معدن پیش از این دو بار پیشنهاد افزایش سرمایه را در سنوات قبل مطرح کرده و مورد تایید حسابرس شرکت نیز قرار گرفته، اما توسط بانک مرکزی به تأیید نرسیده، تایید گزارش افزایش سرمایه اخیر از طرف سازمان حسابرسی را منوط به تایید بانک مرکزی می‌داند؛ بنابراین گزارش، لیزینگ صنعت و معدن ۵ تیر ماه از برنامه افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از محل سود انباشته خبر داده بود تا به منظور اصلاح ساختار مالی و حفظ و توسعه سرمایه مالی، سرمایه فعلی را از ۲۰۰ به ۴۰۰ میلیارد تومان برساند.

منبع: بورس پرس

عناوین برگزیده