تاریخ: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۴۹
بازدید: ۸۳۰
کد خبر: ۲۳۹۸۸۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیر کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویر احمد گفت:

جلوگیری از فرار مالیاتی از اولویت‌های امور مالیاتی استان است

‌می‌متالز - مدیر کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویر احمد گفت: جلوگیری از فرار مالیاتی و افزایش درآمد‌های پایدار استانی از اولویت‌های راهبردی اداره کل امور مالیاتی استان است.

به گزارش می‌متالز، محمد علی غفاری، مدیر کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویر احمد در دیدار با رئیس سازمان بازرسی استان اظهار داشت: ارائه اطلاعات و همکاری دیگر بخش‌ها بویژه دستگاه‌های نظارتی، از فعالیت‌های اقتصادی پنهان فرار مالیاتی جلوگیری می‌کند.

وی افزود: اداره کل امور مالیاتی استان با مجموعه‌ای پرکار به لحاظ مسوولیت مهم در ۵ سال گذشته همواره در جشنواره شهید رجایی جزءدستگاه‌های برتر استانی بوده است.

در ادامه این دیدار محمدمهدی صالحی، رئیس سازمان بازرسی کهگیلویه وبویراحمد گفت: اصلاح امور، آموزش و پیشگیری از وقوع تخلف از مهمترین اهداف استقرار هیات بازرسی‌های این سازمان در دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان است.

وی افزود: اجرای صحیح قوانین و مقررات و حفظ حقوق دولت و مردم از وظایف سازمان بازرسی است و سازمان‌هایی که خدمات ارزشمند ارائه می‌دهند مورد تشویق قرار می‌گیرند و این امر بیانگر رویکرد سازنده بازرسی‌ها در شناخت نقاط ضعف و قوت در فرآیند کارخدمت رسانی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی است.

منبع: شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)

عناوین برگزیده