تاریخ: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۳۳
بازدید: ۱۵۰
کد خبر: ۲۳۹۸۹۸

بازدید ستاری و فاطمی امین از محصولات دانش بنیان صادراتی در خانه نوآوری و فناوری ایران (ihit)

‌می‌متالز - معاون علمی و فناوری رییس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت از محصولات دانش بنیان صادراتی در خانه نوآوری و فناوری ایران (ihit) بازدید به عمل آوردند.

به گزارش می‌متالز، این بازدید پس از پایان بیست و پنجمین همایش روز ملی صادرات انجام شد.

خانه نوآوری و فناوری ایران (ihit) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران دایر می‌باشد.

این خانه با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف توانمندسازی صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان و به منظور نمایش محصولات این شرکت­ها در بازار‌های جهانی، ایجاد و راه‌اندازی شده است.

عرضه محصولات دانش‌بنیان، ارائه ایده‌های نوآورانه، ایجاد فضای رقابت‌پذیری با رویکرد صادراتی، ارتقاء زیرساخت‌های تجاری‌سازی و صادرات محصولات دانش‌بنیان، تعامل با کارگزاران صادراتی EMC ها، دعوت از مهمانان و هیئت ‎های خارجی به منظور بازدید از آخرین دستاورد‌های محصولات دانش‌بنیان از اهداف برپایی خانه نوآوری و فناوری ایران است.

بستر ihit، بستری مناسب برای معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان و عرضه محصولات آن‌ها در سطح بین‌المللی است و شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند محصولات خود را در نمایشگاه عرضه نموده و ضمن غناء بخشیدن به توانایی‌های صادراتی خود، از فرصت فروش و صادرات این محصولات توسط EMC‌ها و بازدیدکنندگان خارجی استفاده نمایند.

بازدیدکنندگان خارجی نیز می‌توانند در قالب هیات‌های تجاری کشور‌های مختلف از این نمایشگاه دائمی بازدیده کرده و متناسب با نیاز‌های خود از محصولات عرضه‌شده در آن استفاده می‌کنند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده