تاریخ: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۲۶
بازدید: ۳۹۲
کد خبر: ۲۴۰۹۹۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با حکم وزیر صمت؛

معرفی مدیرعامل جدید صندوق حمایت از صنایع پیشرفته

‌می‌متالز - با حکم سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، محسن نادری منش به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته منصوب شد.

به گزارش می‌متالز، مراسم معارفه رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با حضور نبوی دستیار ویژه وزیر و فرهید زاده رئیس بازرسی و ارزیابی عملکرد وزارت صمت در سالن شهیدان باکری این صندوق برگزار شد.

نبوی در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رضا نقی پور اصل مدیرعامل سابق و اعضای هیات مدیره گفت: در دوره مدیرت قبلی صندوق، کار‌ها و اقدامات خوبی صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر دارد.

دستیار ویژه وزیر افزود: تغییرات مدیریتی در دستگاه‌ها به معنی ضعف در مدیران قبلی نیست بلکه به منزله تزریق یک تفکر و خون جدید به بدنه سازمان برای ارتقاء جایگاه و خدمات آن دستگاه می‌باشد.

وی رویکرد وزارت صنعت معدن و تجارت در دوره جدید را توجه به تخصص گرایی در گزینش مدیران اعلام کرد.

محسن نادری منش مدیرعامل جدید و رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از صنایع پیشرفته نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از اعتماد وزیر صنعت، معدن و تجارت به وی، گفت: امروزه صنایع پیشرفته در سایر صنایع دیگر نفوذ گسترده‌ای پیدا کرده و ما وظیفه داریم از همه ابزار‌های موجود در صندوق برای ارتقاء این نفوذ و جایگاه صنایع پیشرفته در کشور استفاده کنیم.

رئیس هیات مدیره صحا توجه به سرمایه گذاری ریسک پذیر، شفاف سازی فرآیند‌ها و کارایی و موثر بودن آن‌ها را لازمه ارتقاء جایگاه صندوق دانست.

در این نشست همچنین با اعلام نبوی دستیار ویژه وزیر و رئیس ستاد راهبری شرکت‌ها و موسسات تحت پوشش وزارت صمت آقایان وطن دوست و کلانتری نژاد به عنوان اعضای جدید هیات مدیره صندوق حمایت از صنایع پیشرفته معرفی و از زحمات آقایان شهیاد آبنار و مهدی فرنیان تقدیر شد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده