تاریخ: ۰۵ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۳۲
بازدید: ۲۳۸
کد خبر: ۲۴۱۷۷۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
عباسپور نشست امروز کمیسیون صنایع را تشریح کرد

بررسی حوزه صنعت و معدن لایحه بودجه ۱۴۰۱/ رشد حقوق دولتی معادن

‌می‌متالز - سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به بررسی حوزه صنعت و معدن لایحه بودجه ۱۴۰۱ در نشست امروز کمیسیون متبوعش، از رشد حقوق دولتی معادن در لایحه سال آینده خبر داد.

به گزارش می‌متالز، روح اله عباس پور در تشریح نشست امروز یکشنبه ۵ دی ماه (کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: در جلسه امروز، بودجه حوزه صنعت و معدن در سال ۱۴۰۱ با حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه و وزارت صمت مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی افزود: بهره مالکانه و حقوق دولتی معادن در بودجه سال ۱۴۰۰ حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان بود که این عدد در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ به ۴۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: به زعم اعضای کمیسیون صنایع و معادن حقوق دولتی معادن برای ایجاد زیرساخت در شهرستان‌هایی که معادن در آن‌ها مستقر هستند، استفاده نمی‌شود بنابراین باید سازوکار مناسبی برای استفاده از این اعتبارات در شهرستان‌های مذکور به کار گرفته شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: دیگر دستورکار امروز کمیسیون، انتخاب ۳ نفر از اعضای کمیسیون صنایع و معادن برای عضویت در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور بود که براساس رای اعضا، سید محسن دهنوی، مهدی عسگری و سیدعلی موسوی انتخاب شدند.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده