تاریخ: ۰۵ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۰۷
بازدید: ۱۵۴
کد خبر: ۲۴۱۹۸۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
آل اسحاق در سمینار چالش گاز در زنجیره فولاد:

رفع مسائل صنایع فولادی در گرو ساختار متمرکز مدیریتی است

‌می‌متالز - رئیس هیات مدیره هلدینگ کاوه پارس گفت: برای عبور از بحران محدودیت انرژی در صنایع نیاز به ساختار مدیریتی متمرکز داریم.

به گزارش می‌متالز، صبح روز یکشنبه (۵ دی‌ماه) سمینار تخصصی چالش گاز در زنجیره فولاد با حضور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، معاونین و مسوولان وزارت صمت، نیرو، نفت، انجمن فولاد، شرکت ملی گاز و مدیران عامل شرکت‌های فولادی و معدنی برگزار شد.

یحیی آل اسحاق، رئیس هیات مدیره هلدینگ کاوه پارس در پنل دوم این سمینار، اظهار کرد: اساس جهان بر تعارضات نهفته است و باید برای ساماندهی و نظم‌بخشی تلاش کرد ما فقط با تکیه بر توان خودمان می‌توانیم مسائل صنایع فولادی را حل کنیم. بحث چالش تامین گاز صنعت فولاد، بحث حاشیه سود یا افزایش قیمت تمام شده نیست، بلکه بحث تداوم موجودیت این صنعت است و اگر گاز نباشد، هستی صنعت فولاد از بین می‌رود.

وی افزود: فرصت‌های بسیار زیادی برای توسعه صنعت فولاد وجود دارد. محدودیت تامین انرژی فرصت‌های تولید را در صنایع فولادی با چالش مواجه کرده است و نیاز است که فرصت‌های پراکنده صنایع فولادی از تهدید به فرصت تبدیل شود چراکه ظرفیت زیادی دارد و برای انتظام بخشی به این فرصت‌ها نیازمند یک نظام مدیریتی متمرکز داریم. یک مجموعه فکری جداگانه نیاز است که این فرصت‌ها را سامان دهد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده