تاریخ: ۰۷ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۳۸
بازدید: ۱۳۰
کد خبر: ۲۴۲۳۰۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

نشان عالی مدیر سال ۱۴۰۰ به مدیرعامل گروه توسعه صنایع و معادن شهر تعلق گرفت

‌می‌متالز - اصلاح و استانداردسازی ساختار و فرایند‌های گروه، تدوین نقشه راه به سوی چشم انداز ۱۴۰۴ هم افزایی با نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی در اجرای پروژه‌های ملی در مناطق محروم و مرزی و تلاش برای ایجاد شیوه‌های نوین در صادرات محصولات ایران به خارج از کشور از جمله دلایل این انتخاب عنوان شده است.

به گزارش می‌متالز، در ششمین اجلاس نشان عالی مدیر سال با حضور معاون امور مجلس رئیس‌جمهور، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون حقوقی وزارت اقتصاد، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران کشوری و نخبگان دانشگاهی در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد از مدیرعامل گروه توسعه صنایع و معادن شهر با اهداء نشان عالی مدیر سال ۱۴۰۰ تجلیل بعمل آمد.
در ابتدا این اجلاس دکتر فریدون عباسی رییس کمیته علمی همایش و نماینده مجلس شورای اسلامی، مؤلف‌های اصلی این انتخاب را مدیریت کلان، انسجام بخشی به فغالیت‌های سازمانی، هم افزایی و تنظیم روابط بین مراکز صنعتی و اداری که در نهایت منجر به تحول و جهش در عرصه اقتصاد ملی اعلام و خاطر کرد: ساخت احیاء امید و ایجاد انگیزه برای نیل به اقتدار ملی و اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین اهداف برگزاری سالانه این همایش می‌باشد.

در این اجلاس که با مشارکت وزارتخانه‌ها و نهاد‌های علمی کشور روز دوشنبه ۲۹ آذر سال جاری برگزار شد از لوح میثاق جامعه صنعت و تجارت با آرمان‌های سردار شهید سلیمانی با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران پرده برداری شد.

در پایان این مراسم از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور در سال ۱۴۰۰ از جمله دکتر محسن احمدی مدیرعامل گروه توسعه صنایع و معادن شهر تقدیر بعمل آمد و نشان عالی مدیر سال ۱۴۰۰ به وی اهدا شد.

اصلاح و استانداردسازی ساختار و فرآیند‌های گروه، تدوین نقشه راه به سوی چشم انداز ۱۴۰۴ هم افزایی با نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی در اجرای پروژه‌های ملی در مناطق محروم و مرزی و تلاش برای ایجاد شیوه‌های نوین در صادرات محصولات ایران به خارج از کشور از جمله دلایل این انتخاب عنوان شده است.

منبع: عصرخبر

عناوین برگزیده