تاریخ: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۰۷
بازدید: ۱۵۷
کد خبر: ۲۴۰۳۹۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صمت استان کرمانشاه:

صدور ۴۸ پروانه بهره‌برداری صنعتی و معدنی با اشتغال زایی ۱۷۵۰ نفر از در سال جاری

‌می‌متالز - رییس این سازمان در مراسم تجلیل از صنعتگران و معدن کاران استان کرمانشاه گفت: در راستای استمرار تولید و فعال‌سازی واحد‌های تولیدی در سال گذشته و امسال ۱۰۰۰ میلیارد تومان به واحد‌های تولیدی از محل کمک‌های فنی و اعتباری به‌منظور صیانت از اشتغال و تولید اعطاء شده است.

به گزارش می‌متالز، محسن دارابی در مراسم تجلیل از صنعتگران و معدن کاران استان کرمانشاه گفت: در راستای استمرار تولید و فعال‌سازی واحد‌های تولیدی در سال گذشته و امسال ۱۰۰۰ میلیارد تومان به واحد‌های تولیدی از محل کمک‌های فنی و اعتباری به‌منظور صیانت از اشتغال و تولید اعطاء شده است.

رییس سازمان صمت استان کرمانشاه بابیان مطالب فوق افزود: در همین راستا از محل بند الف تبصره ۱۸ نیز سهم استان در حوزه صنعت و معدن، ۴۳۰ میلیارد تومان بوده که در اختیار واحد‌های تولیدی قرارگرفته است.
دارابی در ادامه تأکید کرد: از ابتدای سال تاکنون ۷۶ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برگزارشده است که نتیجه آن فعال‌سازی ۱۹ واحد صنعتی و ۳ واحد معدنی بوده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۴۸ پروانه بهره‌برداری صنعتی و معدنی صادرشده است که ارزش آن ۱۱۳۷ میلیارد تومان بوده است و توانسته ۱۷۵۰ شغل ایجاد نماید.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت در پایان به تمرکز استان بر روی تسریع و تکمیل واحد‌های نیمه‌تمام اشاره کرد که تمهیدات لازم برای آن اندیشیده شده است.

طرح توسعه پاکت سیمان سامان غرب، فرو آلیاژ متحد شرق آسیا، طرح توسعه صنایع کاشی بیستون، شرکت خمیرمایه برتر، مجتمع ذوب‌آهن بیستون فاز ۲ و ۳ و نیروگاه برق ۱۲ مگاواتی از عمده طرح‌های مهم صنعتی با سرمایه گذاری ۲۶۵۳ میلیارد تومان و اشتغال ۱۱۴۳ نفر در استان است که به‌زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده