تاریخ: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۱۱
بازدید: ۱۲۶
کد خبر: ۲۴۰۳۹۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در آستانه سفر رئیس جمهور به یزد؛

میز خدمت سازمان صمت در یزد تشکیل شد

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: در آستانه سفر رئیس جمهور به یزد میز خدمت با حضور دو معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در یزد تشکیل می‌شود.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا علمدار یزدی اظهار داشت: در آستانه سفر رئیس جمهور به استان یزد، نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت از جمله علی رسولیان، معاون وزیر و رئیس شهرک‌های صنعتی کل کشور همچنین مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد وزارت صمت به استان یزد سفر کرده اند.

وی عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، این نمایندگان امروز و فردا از ساعت هشت صبح تا ۱۸ در میز خدمت پاسخگوی سوالات مردم خواهند بود.

علمدار یزدی ادامه داد: مردم می‌توانند با مراجعه به میز خدمت که در سازمان صمت مستقر خواهد شد، مسائل خود را با این دو نماینده مطرح کنند و نظرات کارشناسی آن‌ها را دریافت کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد بیان کرد: هدف از ایجاد میز خدمت، رفع مشکلات مردم و رفع موانع تولید و صدور دستورات لازم در این زمینه است و مردم در صورتی که با مشکلی در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت مواجه هستند، در ساعات اعلام شده به میز خدمت سازمان صمت مراجعه کنند.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده