تاریخ: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۵۹
بازدید: ۱۱۵
کد خبر: ۲۴۰۳۹۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون وزیر صمت:

عزم وزیر صمت همکاری حداکثری با صنایع یزد در قالب طرح آمایش است

‌می‌متالز - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: عزم وزیر صمت، همکاری حداکثری با صنایع یزد و سرمایه گذاران این حوزه در قالب طرح آمایش این استان است.

به گزارش می‌متالز، علی رسولیان در حاشیه برگزاری میز ارتباطات مردمی در سازمان صمت استان یزد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت سیزدهم معتقد به پاسخگویی به موقع به مردم است و تلاش ما نیز پاسخگویی صمیمانه و رو در رو به مردم خواهد بود.

وی تاکید کرد: مردم باید احساس کنند که ما خدمتگزاران آن‌ها هستیم و با وجود آنهاست که حضور ما در دستگاه‌های دولتی معنا پیدامی کند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی بیان کرد: هر لحظه آماده پاسخگویی به مردم هستیم و در این زمینه با سایردستگاه‌ها ارتباط برقرار می‌کنیم تا مشکلات بین بخشی دستگاهی مردم با کمترین معطلی حل و فصل شود.

رسولیان با اشاره به مشکلاتی که امروز در میز ارتباطات مردمی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد مطرح شد، افزود: بیشتریندرخواست‌ها و مشکلات مردم حول محور تقسیط در صندوق ضمانت صنایع کوچک، واگذاری زمین، اقساط زمین در شهرک‌های صنعتی، تامین مالی، تامین مواد اولیه به ویژه برای صنایع فولادی و ... بود.

وی تاکید کرد: یزد استان صنعتی با ظرفیت‌های بسیار خوب است و سرمایه‌گذاران پیگیر، سختکوش و پای کاری دارد و عزم وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز این است که در قالب طرح آمایش، حداکثر همکاری را با صنعتگران و سرمایه گذاران این استان داشته باشد.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده