تاریخ: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۱۰
بازدید: ۲۶۷
کد خبر: ۲۴۹۲۱۷
سرویس خبر : محیط زیست
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد:

لزوم توجه صنایع به مسوولیت‌های اجتماعی و زیست محیطی

‌می‌متالز - رییس سازمان حفاظت محیط زیست در انتهای سفر یک روزه خود به استان کرمانشاه از کارخانه سیمان سامان غرب بازدید و ضمن گفتگو با پرسنل این مجموعه بر مسوولیت‌های اجتماعی آن‌ها و همکاری مسالمت آمیز با محیط زیست تاکید کرد.

به گزارش می‌متالز، علی سلاجقه در انتهای سفر یک روزه خود به استان کرمانشاه از کارخانه سیمان سامان غرب بازدید و ضمن گفتگو با پرسنل این مجموعه بر مسوولیت‌های اجتماعی آن‌ها و همکاری مسالمت آمیز با محیط زیست تاکید کرد.

وی در ادامه بازدید از کارخانه سیمان سامان غرب از محل اتاق مانیتورینگ و چگونگی روند کار این بخش از صنعت و همچنین بطور جداگانه از بخش‌های تصفیه خانه فاضلاب و کارخانه تولید پاکت سیمان سامان غرب از نزدیک بازدید کرد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: ظرفیت زیست محیطی استان کرمانشاه، حفظ آب و خاک، تنوع زیستی و چشم اندازی که برای مردم دارد، بسیار حائز اهمیت است بنابراین مسوولیت‌های اجتماعی را در نظر گرفته و امیدواریم با همکاری شما و سایر صنایع معضل اجتماعی برخی از نقاط در استان مرتفع شود.

گفتنی است، شرکت سیمان سامان غرب، یکی از بزرگترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان انواع سیمان خاکستری واقع در استان کرمانشاه با دو خط تولید هر یک به ظرفیت ۳۵۰۰ تن در روز و در فاصله ۱۲ کیلومتر جاده اسلام آباد غرب است.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دولت

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده