تاریخ: ۱۲ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۱۵
بازدید: ۲۲۴
کد خبر: ۲۴۲۷۷۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

افزایش سرمایه ۲ شرکت بورسی

‌می‌متالز - بر اساس گزارش منتشر شده در کدال دو شرکت بورسی افزایش سرمایه دادند. بر این اساس افزایش سرمایه ولساپا به ثبت رسیده و هیات مدیره دسبحا نیز پیشنهاد افزایش سرمایه را به مجمع عمومی اعلام کرده است.

به گزارش می‌متالز، بر اساس گزارش منتشر شده در کدال دو شرکت بورسی افزایش سرمایه دادند. بر این اساس افزایش سرمایه شرکت لیزینگ رایان سایپا با نماد ولساپا به ثبت رسیده و هیات مدیره شرکت گروه دارویی سبحان با نماد دسبحا نیز پیشنهاد افزایش سرمایه را به مجمع عمومی اعلام کرده است.

هیات مدیره شرکت گروه دارویی سبحان با نماد دسبحا در خصوص افزایش سرمایه به مجمع عمومی فوق‌العاده پیشنهاد داده است. سرمایه فعلی این شرکت ۳۲۴ میلیارد تومان است و درصد افزایش سرمایه پیشتهاد شده ۱۱۵ درصد می‌باشد. بر این اساس مبلغ افزایش سرمایه ۳۷۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است. محل تامین افزایش سرمایه مطالبات حال شده سهامداران، آورده نقدی و سایر اندوخته‌ها اعلام شده است. همچنین موضوع افزایش سرمایه مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه‌پذیر و از محل اندوخته سرمایه‌ای اعلام شده است.

علاوه بر این آگهی ثبت افزایش سرمایه شرکت لیزینگ رایان سایپا با نماد ولساپا در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است. بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۱۰ آذر ۱۴۰۰ افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۹۰۴ میلیارد تومان به‌مبلغ ۱۴۵۴ میلیارد تومان از محل سود انباشته ثبت شد.

شرکت لیزینگ رایان سایپا طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰آذر ۱۴۰۰ بیش از ۸۳ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۵۸ درصد افزایش داشته است. ولساپا با سرمایه ثبت شده ۹۰۴ میلیارد تومان طی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ مبلغ ۶۲۹ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۳ درصد افزایش داشته است.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده