تاریخ: ۱۲ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۹:۴۴
بازدید: ۲۱۹
کد خبر: ۲۴۲۸۶۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

آغاز مطالعات عمرانی برای احداث سد سراب/ پیگیری مشکلات پروژه توسعه‌ای معدن مس سونگون/ رایزنی برای تسریع در روند ارائه خدمات پایانه مسافربری میانه

‌می‌متالز - اعضای مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در سرکشی به حوزه‌های انتخابیه، به صورت گسترده ضمن بازدید و بررسی مشکلات استان، نشست‌هایی را با مسوولان مربوطه جهت حل مشکلات حوزه‌های انتخابیه برگزار کردند.

به گزارش می‌متالز، اعضای مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در سرکشی به حوزه‌های انتخابیه، به صورت گسترده ضمن بازدید و بررسی مشکلات استان، نشست‌هایی را با مسوولان مربوطه جهت حل مشکلات حوزه‌های انتخابیه برگزار کردند.

تهیه زمین برای احداث بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی سراب

یوسف داوودی در بیان اقداماتی که در طول یک هفته سرکشی به حوزه انتخابیه‌اش انجام داده است، گفت: بازدید از پروژه راهن‌آهن سراب-بستان‌آباد اردبیل که زیرسازی آن انجام شده است، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه شهر مهربان و تهیه زمین و برنامه‌ریزی برای احداث بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابی در شهر مهربان از اقداماتی بود که در این مدت انجام شد.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: حضور در نشست شورای اداری سراب و ارائه گزارش از لایحه بودجه ۱۴۰۱ برای اینکه اداره‌های مختلف، فرماندار و بخشدار‌ها برنامه‌های خود را در پی مطابقت با آن انجام دهند نیز از دیگر اقداماتی بود که انجام دادیم.

وی تصریح کرد: تهیه زمین برای احداث بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی در سراب، تامین مبلغ ۳ میلیارد تومان از طریق خیرین برای تکمیل مبلغ مورد نیاز به منظور خرید و نصب دستگاه MRI که تا ۲ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید. همچنین برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی دستگاه آنژیوگرافی و تکمیل تجهیزات لازم پزشکی برای انجام عمل‌های جراحی قلب و عروق و مغز و اعصاب و ستون فقرات در سراب نیز از جمله اقداماتی بود که در هفته گذشته انجام شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: جذب مبلغ ۳/۵ میلیارد تومان برای تخریب و بازسازی تنها سینمای سراب که بیش از ۶۰ سال قدمت داشته و در حال تخریب است نیز از دیگری اقداماتی بود که انجام دادیم. همچنین انجام مطالعات پروژه احداث سد سراب برای تامین آب شرب مورد نیاز ۴ شهر و ۱۰۰ روستا که دستور آن را از رییس جمهور اخذ کرده بودم نیز از دیگر اقداماتی بود که در دستورکار قرار گرفت.

بازدید از پروژه آسفالت جاده‌های روستایی ورزقان

الهویردی دهقانی با اشاره به اقداماتی که در زمان سرکشی به حوزه انتخابیه‌اش انجام داده است، گفت: دیدار با مردم به منظور پیگیری مشکلات آن‌ها و بازدید از پروژه‌های در حال انجام از جمله اقداماتی بود که انجام دادیم.

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بازدید از پروژه بزرگراه ورزقان-خواجه-تبریز تا نوردوز، پروژه آسفالت جاده‌های روستایی و پروژه‌های عمرانی روستایی و شهری این منطقه از دیگر اقداماتی بود که در هفته گذشته انجام دادیم و در این رابطه نشست‌هایی هم با اعضای شورای شهر ورزقان برگزار کردیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: ما هفته گذشته به مناسبت هفته راهوری از اداره حمل و نقل راهداری بازدید کردیم، همچنین نشست‌هایی پیرامون پروژه توسعه‌ای معدن مس سونگون داشتیم و در حال پیگیری مسائل کاری و رفع مشکلات آن‌ها هستیم.

رسیدگی به شکایات مردمی در خصوص روند ارائه خدمات در مرکز صدور پلاک

مهدی اسماعیلی در تشریح اقداماتی که در این هفته در پی سرکشی به حوزه انتخابیه‌اش داشته است، گفت: بنده هر ۱۰ روز یکبار به حوزه انتخابیه‌ام سرکشی می‌کنم و این هفته نیز از روستا‌های مختلف این منطقه بازدید کرده و فرصتی ایجاد شد تا مردم مشکلاتشان را بیان کنند که قطعا آن‌ها را از طریق مسئولان دستگاه‌های مربوطه پیگیری خواهم کرد.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: هفته گذشته دیداری با فرماندار، مسوولان حوزه جهادکشاورزی و راهداری این منطقه داشتم، همچنین به منظور بررسی نحوه ارائه خدمات به مردم هم از بانک‌های حوزه انتخابیه ام بازدید کردم.

وی تصریح کرد: به دنبال ارائه گزارش‌های مردمی از مرکز صدور پلاک خودرو نیز بازدید کردم چرا که بر اساس این گزارش‌ها افراد مدت زمان طولانی برای دریافت خدمات از این مرکز معطل مانده بودند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: پیگیری مشکلاتی که پیرامون وضعیت پایانه مسافربری این منطقه ایجاد شده بود از دیگر اقداماتی بود که انجام شد چرا که مسوولان آن به دلیل شیوع کرونا با کاهش اقبال مردمی برای مسافرت با اتوبوس مواجه شده بودند که در فصل سرما هم تشدید شده بود و باعث شده بود اتوبوس‌های آن‌ها با نصف ظرفیت خود مسافران را به دیگر نقاط انتقال دهند که درپی آن متضرر می‌شوند، همچنین مردم نیز نسبت به کاهش ساعات حرکت و تعداد اتوبوس‌های این پایانه مسافربری معترض بودند که قرار شد برای رفع مشکلات آن‌ها سازوکاری طراحی شده و از طریق مسئولان مربوطه نیز این موضوع را پیگیری کنیم.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده