تاریخ: ۱۰ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۱۶
بازدید: ۱۶۵
کد خبر: ۲۴۲۹۲۸
سرویس خبر : انرژی
با تشکیل کارگروه‌های فنی

همکاری‌های علمی و فنی مناطق نفت‌ خیز جنوب و مدیریت اکتشاف گسترش می‌یابد

‌می‌متالز - همکاری شرکت ملی مناطق نفت‌ خیز جنوب و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در مطالعات با روش‌های نو و تبادل داده، دانش و تجربه برای انجام کار‌های مشترک بین دو مجموعه به‌وسیله تشکیل کارگروه‌های فنی گسترش می‌یابد.

به گزارش می‌متالز، در نشست مشترک مدیران شرکت ملی مناطق نفت‌ خیز جنوب و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران روز چهارشنبه (هشتم دی‌ ماه ۱۴۰۰) با حضور مدیران عامل این شرکت‌ها برگزار شد، نحوه توسعه همکاری بین دو مجموعه، انجام مطالعات با استفاده از روش‌های نو و تبادل داده، دانش و تجربه برای انجام کار‌های مشترک بین دو مجموعه بررسی شد.

تعیین تکلیف، پیگیری و واگذاری میدان‌های کشف شده و تحویل به مناطق نفت‌ خیز جنوب برای توسعه میدان‌ها، تشکیل کمیته ارتباطی بین مدیریت اکتشاف و معاونت زمین شناسی در زمینه بررسی میدان‌های اکتشافی، رفع ابهام‌ها بین میدان‌ها و تهیه پروپوزال درباره مخازن نامتعارف از جمله مسائلی بود که در این نشست بحث و بررسی شد.

در پایان این نشست بر داشتن برنامه مدون و علمی، لحاظ کردن پیوست اقتصادی در انجام فعالیت‌های مشترک، ارتباط مستمر و تشکیل نشست‌ها به‌صورت ماهانه برای تحقق اهداف مشترک، از سوی مدیران دو مجموعه تأکید شد.

منبع: شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی (شانا)

عناوین برگزیده