تاریخ: ۱۲ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۴۷
بازدید: ۳۴۳
کد خبر: ۲۴۲۹۳۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

یک شرط برای عرضه ۴ شرکت "شستا"

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین احتماعی گفت: ما برنامه ریزی کردیم که تا پایان سال ۴ شرکت به شرط موافقت سازمان بورس و آمادگی بازار عرضه اولیه شده و سهام شان در بازار عرضه شود.

به گزارش می‌متالز، علی رستمی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی درخصوص مجمع فوق العاده با محور افزایش سرمایه در گفتگو با بورس نیوز، اظهار کرد: امروز در مجمع فوق العاده سرمایه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی به ۱۰۵۲ درصد افزایش پیدا کرد.

وی افزود: سرمایه "شستا" از ۱۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به ۱۶۳ هزار میلیارد تومان افزایش یافت که خبر خوبی برای تمام سهامداران و بازار سرمایه است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی ادامه داد: ما سرمایه گذاری بیش از ۴۰۰ هزار میلیاردتومانی را در طول ۴ سال آینده درنظر گرفته‌ایم و امیدواریم که بتواند در صنایع هدف بخصوص با اولویت نفت، گاز و پتروشیمی و معادن سرمایه‌گذاری شده و ارزش افزوده مناسبی را برای سهامداران این شرکت فراهم کند.

وی درباره عرضه اولیه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: ما برنامه ریزی کردیم که تا پایان سال ۴ شرکت به شرط موافقت سازمان بورس و آمادگی بازار و عرضه اولیه شود و سهام‌شان در بازار عرضه شود.

رستمی گفت: سال ۱۴۰۰ سال خیلی خوبی بود و ما می‌توانیم این نوید را به سهامداران بدهیم که تمام برنامه بودجه‌های مجموعه شستا در حال تحقق بوده و بالاتر از آن هم محقق خواهد شد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی درخصوص میزان تحقق سود پیش بینی شده گفت: همین قدر بگویم که کل بودجه، بالاتر از بودجه محقق شده است.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده