تاریخ: ۱۳ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۳:۲۶
بازدید: ۱۹۱
کد خبر: ۲۴۳۱۵۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اشتغالزایی ۲۹۰ نفری در واحد‌های تولیدی استان سمنان

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از پرداخت بیش از ۱۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان خبر داد.

به گزارش می‌متالز، علی تشنه دل در سیصد و سی و چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در استانداری برگزار شد با بیان این مطلب گفت: از ابتدای امسال تاکنون در حدود ۱۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۶۵۰ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است.

وی افزود: از مجموع تسهیلات پرداختی سهم صنعت، ۱۶۵ واحد به ارزش حدود ۱۷ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال و سهم کشاورزی ۴۸۵ واحد به ارزش حدود ۱۸۳۰ میلیارد ریال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: تا کنون در قالب تسهیلات رونق تولید ۱۴۰۰، ۸۹۰ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش حدود ۴۴ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده اند که پرونده ۲۴۰ واحد در بانک‌ها در دست بررسی است.

تشنه دل اضافه کرد: در این نشست مشکلات بانکی، زیربنایی و تامین اجتماعی ۶ واحد تولیدی در بخش‌های صنعت، کشاورزی و گردشگری استان بررسی شد و با پرداخت تسهیلات به ارزش حدود ۵۵۰۰ میلیارد ریال به ۱۳۴ واحد تولیدی متقاضی موافقت گردید که با پرداخت این تسهیلات زمینه اشتغال جدید برای ۲۹۰ نفر در استان فراهم می‌شود.

در این جلسه گزارشی از عملکرد بانک‌های استان در خصوص پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحد‌های تولیدی استان ارائه شد.

 

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

 

 

عناوین برگزیده