تاریخ: ۱۴ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۵۶
بازدید: ۱۳۹
کد خبر: ۲۴۳۷۰۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور استاندار برگزار شد

می متالز - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان ، سایر اعضای جلسه و همچنین نمایندگان واحد تولیدی و صنعتی استان با موضوع بررسی و ارائه راهکار برای حل مشکلات واحدها برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، سید حامد عاملی استاندار اردبیل در جلسه ستاد تسهیل استان با تاکید بر تامین زیرساخت‌های لازم برای واحد‌های تولیدی و صنعتی از جانب دستگاه‌های مربوطه گفت: تامین زیرساخت‌های لازم برای واحد‌های تولیدی و صنعتی، علاوه بر اینکه منجر به توسعه اقتصادی منطقه در بخش‌های مختلف می‌شود در اشتغالزایی نیز تاثیر بسزایی دارد.

رامین صادقی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از بررسی موانع و مشکلات بالغ بر ۱۸ واحد تولیدی استان خبر داد و گفت: این واحد‌ها اعم از احداثی و فعال در مسیر فعالیت خود با مشکلاتی مواجه بودند که در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان طرح، و به مشکلات آن‌ها رسیدگی شد.

صادقی افزود:در راستای حمایت از تولید و رفع موانع پیش روی واحد‌های تولیدی، جلسات ستاد تسهیل به صورت مستمر و منظم با هدف رفع مشکلات واحد‌های تولیدی در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود. در این جلسه مسائل و مشکلات بیش از ۱۸ واحد تولیدی در خصوص بدهی معوق، بخشودگی جرائم، تامین زیرساخت‌های لازم، تسهیلات و … طرح و تصمیمات لازم در جهت حل مشکلات واحد‌های مذکور اتخاذ گردید.

منبع: پایگاه تحلیلی خبری شیوا بیان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده