تاریخ: ۱۲ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۳۲
بازدید: ۲۳۳
کد خبر: ۲۴۲۸۹۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان خبر داد:

جایگاه هشتم گلستان در کشور در پرداخت تسهیلات رونق تولید

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در چهارصد و پنجاه و پنجمین جلسه کارگروه رونق تولید استان گفت: از محل اعتبارات سال ۱۴۰۰ تا کنون مبلغ ۵۹۴۵ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحد‌های تولیدی گلستان پرداخت شده است که از این حیث گلستان در جایگاه هشتم کشور قرار دارد.

به گزارش می‌متالز، حسین طلوعیان در چهارصد و نود و پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان در محل سالن جلسات شهید رجایی استانداری گلستان برگزار گردید، گفت: از محل اعتبارات رونق تولید سال ۱۴۰۰ یعنی از ابتدای مرداد ماه ۱۴۰۰ تا کنون درخواست ۲۳۳ واحد تولیدی استان پس از تصویب در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان جهت دریافت ۲۳۷۵۲ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل ارسال شده است.

وی گفت: از کل واحد‌های معرفی شده به بانک‌ها تا کنون تعداد ۱۰۹ واحد تولیدی استان حدود ۵۹۴۵ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت نموده اند.

به گفته طلوعیان، از محل اعتبارات بازسازی و نوسازی نیز تاکنون درخواست تسهیلات ۲۸۶ واحد تولیدی استان جهت دریافت ۱۱۶۵۶ میلیارد ریال در کارگروه مصوب و جهت پرداخت به بانک‌های استان ارسال شده که ۶۵ واحد ۲۱۰۵ میلیارد ریال تسهیلات این بخش را دریافت نموده اند.

وی افزود: در حال حاضر استان گلستان در حوزه پرداخت تسهیلات رونق تولید در جایگاه هشتم کشور و در حوزه پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی در جایگاه چهارم کشور قرار دارد.

گفتنی است در این جلسه مشکلات چند واحد تولیدی نیز بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع موانع تولید آن‌ها اخذ گردید.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده