تاریخ: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۱۳
بازدید: ۹۰
کد خبر: ۳۰۶۸۵۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رفع مشکلات ۳ واحد تولیدی گلستان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید

‌می‌متالز - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان، در مجموع مشکلات ۳ واحد تولیدی استان بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع آن‌ها اخذ شد.

به گزارش می‌متالز، درویش علی حسن زاده امشب در حاشیه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: اظهار کرد: در این جلسه مشکلات ۳ واحد تولیدی استان بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع موانع تولید آن‌ها اتخاذ شد.

وی ادامه داد: مشکلات این واحد‌ها در حوزه سازمان جهادکشاورزی و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بود که با همکاری نمایندگان بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی مربوطه، موانع تولید آن‌ها رفع شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های دولت، توجه به تولید و افزایش اشتغالزایی به واسطه واحد‌های تولیدی است.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: خوشبختانه در دولت سیزدهم اقدامات حمایتی از واحد‌های تولیدی اقدامات مثبت و امیدوارکننده است.

وی اضافه کرد: تاکید دکتر زنگانه استاندار گلستان بر بازدید‌های میدانی از واحد‌های تولیدی به ویژه بررسی عملیاتی واحد‌های تولیدی نیمه فعال و راکد استان گلستان است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان تصریح کرد: بدون تردید در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان، در هر سطحی که مشکلات وجود داشته باشد، نیت اعضای این کارگروه رفع مشکلات واحد‌های تولیدی است و با تمام توان سعی بر حل مشکلات این واحد‌ها است.

لازم به ذکر است، سال گذشته با تلاش‌های انجام شده ۸۰ واحد تولیدی راکد و نیمه فعال در استان گلستان با حمایت‌های انجام شده به چرخه تولید بازگشت.

منبع: خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده