تاریخ: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۳۳
بازدید: ۱۷۹
کد خبر: ۲۴۶۵۶۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بررسی مشکلات ۸ واحد تولیدی گلستان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان

‌می‌متالز - معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از بررسی موانع و مشکلات ۸ واحد تولیدی استان در چهارصدنود ونهمین و پانصدمین جلسه کارگروه رونق تولید خبر داد و گفت: این واحد‌ها در مسیر فعالیت خود با مشکلاتی مواجه بودند که در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، به مشکل آن‌ها رسیدگی شد.

به گزارش می‌متالز، فرهاد زارع گفت: کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان به صورت منظم و مستمر با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان تشکیل جلسه داده و در راستای شعار تولید، پشتیبانی هاو مانع زدایی‌ها مشکلات واحد‌های تولیدی گلستان را رسیدگی می‌کند.

وی افزود: با مساعدت اعضای کارگروه ستاد تسهیل استان گلستان راهکار‌های لازم برای گره‌گشایی از مشکلات این هشت واحد تولیدی برای رفع دغدغه و نگرانی در مسیر رونق تولید و فعالیت بهینه این واحد‌ها ارائه شد.

معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: با توجه به شعار و سیاست محوری امسال در راستای حمایت از تولید و رفع موانع پیش روی واحد‌های تولیدی، این مهم در دستور کار مدیران اجرایی استان گلستان قرار گرفته و جلسات ستاد تسهیل نیز با همین رویکرد و با هدف رفع مشکلات و گره گشایی از کار واحد‌های تولیدی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، کشاورزی و صنعتی به طور مستمر و منظم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهتمام برای گره گشایی از واحد‌های تولیدی نیمه فعال و راکد استان گفت: سازمان صمت با رصد مداوم صنایع استان، واحد‌های دارای مشکل را شناسایی و عارضه‌یابی کرده و به فراخور وضعیت هر کدام، راه‌حل‌های ممکن را برای رفع مشکل در ستاد تسهیل ارایه می‌کند.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده