تاریخ: ۱۵ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۱:۲۰
بازدید: ۳۴۱
کد خبر: ۲۴۳۳۵۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
فرماندار زرند مطرح کرد:

میدکو مهمترین ضلع توسعه استان کرمان

‌می‌متالز - آیین تودیع و معارفه مدیر مجتمع فولادسازی شرکت فولاد زرند ایرانیان برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، آیین تودیع و معارفه مدیر مجتمع فولادسازی شرکت فولاد زرند ایرانیان با حضور علی صادق زاده فرماندار، مدیرعامل میدکو (هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاور میانه) و مدیرعامل زیسکو (شرکت فولاد زرند ایرانیان) برگزار شد.

فرماندار زرند در این مراسم ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه (س)، با بیان اینکه اخلاص و کار برای خدا بزرگترین درسی بود که حاج قاسم سلیمانی به ما داد، گفت: شاخصه اخلاص سردار دل‌ها باعث شد که شهید سلیمانی عزیز کشور و جهان اسلام شود.

او با اشاره به اینکه امروز هر چه که داریم از عزت و اقتدار گرفته تا امنیت و آرامش را مدیون و مرهون شهدا هستیم، می‌گوید: در سایه این امنیت و آرامش توانسته ایم گام‌های بلندی در عرصه‌های مختلف خصوصا در بخش صنایع و اقتصاد مقاومتی برداریم.

صادق زاده فرماندار زرند پورمند مدیر عامل میدکو را شخصی فداکار، مخلص و مرد میدان دانست و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های داخلی کشور جهت بی نیازی کشور از وابستگی به خارج، گفت: مجموعه میدکو و شرکت فولاد زرند ایرانیان در شهرستان، با عمل جهادی و در راستای خودکفایی کشور دست به اقدامات بزرگی در حوزه رونق و جهش تولید زدند و نهراسیدند و ثمره این کار‌های بزرگ اشتغالزایی برای هزاران جوان برومند زرندی بوده که پس از این تشکیل خانواده دادند.

فرماندار زرند با بیان اینکه امیدواریم با حمایت‌های جدی که مجموعه مدیریتی و اجرایی شهرستان زرند از سرمایه گذاری و سرمایه گذاران خصوصا در حوزه افق جدید توسعه کارخانه یک میلیون و هفتصد هزار تنی فولاد زرند ایرانیان خواهند داشت، میدکو را مهمترین ضلع توسعه استان کرمان معرفی کرد.

در پایان فرماندار زرند ضمن تشکر از هماهنگی ها، پیگیری‌ها و پشتکار آقای سالاری مدیر سابق مجتمع فولادسازی، برای فیض بخشیان مدیر جدید این مجتمع آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

بر اساس این گزارش طی آئینی از زحمات مرتضی سالاری مدیر سابق مجتمع فولادسازی زرند ایرانیان تقدیر و مجید فیض بخشیان به عنوان مدیر جدید این مجتمع معرفی شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عناوین برگزیده