تاریخ: ۱۴ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۳۰
بازدید: ۳۹۱
کد خبر: ۲۴۳۶۶۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

سرمایه‌گذاری بیش از ۶۳.۸ هزار میلیارد ریالی «میدکو» در آذر ۱۴۰۰

می متالز - مطابق آمارهای منتشره سامانه کدال، شرکت مادرتخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (با نماد بورسی میدکو) در یک ماهه منتهی به پایان آذر ماه در بورس اقدام به 12 مورد سرمایه‌گذاری به ارزش 63871 میلیارد و 976 میلیون ریال کرد.

به گزارش می‌متالز، روز سه شنبه دنیای معدن از سامانه کدال، بیش از ۹۴.۵ درصد سرمایه گذاری این شرکت در فلزات اساسی به ارزش ۶۰۳۹۰ میلیارد و ۵۳۱ میلیون ریال انجام شده است که شامل هفت مورد سرمایه گذاری بوده است.

همچنین ۴.۷ درصد سرمایه گذاری این شرکت در پیمانکاری صنعتی به ارزش ۳۰۰۴ میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال انجام شده است که یک مورد سرمایه گذاری را شامل می‌شود.

از مجموع ۱۲ مورد سرمایه‌گذاری انجام شده توسط میدکو در این دوره، همه سرمایه گذاری‌ها در «خارج از بورس» انجام شده که شامل یک مورد استخراج کانه‌های فلزی، یک مورد واسطه گری‌های پولی و مالی، ۷ مورد فلزات اساسی، یک مورد پیمانکاری صنعتی، یک مورد حمل و نقل، پیمانکاری و ارتباطات و یک مورد خدمات فنی و مهندسی بوده است.

شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) در سال ۱۳۸۶ به منظور سرمایه‌گذاری، اکتشاف، استخراج و تولید محصولات فولادی در تهران تاسیس شد که سرمایه ثبت شده آن ۶۰ هزار میلیارد ریال است.

منبع: دنیای معدن

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده