تاریخ: ۱۲ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۲۲
بازدید: ۱۶۰
کد خبر: ۲۴۳۳۸۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
تا پایان آذر ماه ۱۴۰۰،

«هرمز» ۱۶ هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرد

‌می‌متالز - شرکت فولاد هرمزگان توانست از فروش یک میلیون و ۱۰۱ هزار تن محصول طی ۹ ماه سال جاری، ۱۶۳ هزار و ۱۱۳ میلیارد ریال درآمد کسب کند که بیانگر رشد ۱۳۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

به گزارش می‌متالز، شرکت فولاد هرمزگان در آذر ماه جاری توانست بالاترین رکورد تولید در تاریخ فعالیت خود را ثبت و به میزان ۱۴۷ هزار و ۵۹۱ تن تختال تولید کند. این شرکت که پیش از این در ماه‌های خرداد و مهر نیز توانسته بود در زمینه تولید تختال رکوردشکنی داشته باشد، بار دیگر نشان داد که اگر مواد اولیه و انرژی مورد نیاز آن، به موقع تامین شود، عملکرد خارق‌العاده‌ای را به ثبت می‌رساند. همچنین فولاد هرمزگان در آذر ماه درآمدی بالغ بر دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان کسب کرد که یکی از ماه‌های پردرآمد این شرکت محسوب می‌شود.

تولید یک میلیون تن تختال فولادی

نمودار ۱ نشان می‌دهد شرکت فولاد هرمزگان توانسته است در ۹ ماه سال ۱۴۰۰، یک میلیون و ۳۹ هزار و ۸۱۳ تن تختال فولادی تولید کند. این شرکت در مدت مشابه سال ۱۳۹۹، یک میلیون و ۹۷ هزار و ۱۹۰ تن تختال تولید کرده بود.

«هرمز» در ۹ ماه سال جاری موفق به تولید ۱۵۵ هزار و ۹۸۶ تن سایر محصولات فولادی شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۲ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۹ ماه سال گذشته ۱۵۱ هزار و ۹۲۴ تن سایر محصولات فولادی تولید کرده بود.

مجموع تولید فولاد هرمزگان در ۹ ماه سال ۱۴۰۰، به یک میلیون و ۲۰۵ هزار و ۸۳۹ تن رسید. این شرکت در مدت مشابه سال ۱۳۹۹، توانسته بود یک میلیون و ۲۴۹ هزار و ۱۱۴ تن محصول تولید کند.

«هرمز» ۱۶ هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرد

فروش یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن محصول

نمودار ۲ حاکی از آن بوده که شرکت فولاد هرمزگان در ۹ ماه سال ۱۴۰۰ توانسته است یک میلیون و ۳۹ هزار و ۸۱۳ تن تختال فولادی خود را در بازار داخلی به فروش برساند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش، رشد ۴ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت در ۹ ماه سال گذشته موفق به فروش ۹۹۳ هزار و ۲۸۱ تن تختال در بازار داخلی شده بود.

«هرمز» در ۹ ماه سال جاری، ۶۱ هزار و ۲۹۳ تن از سایر محصولات فولادی را در بازار داخلی به فروش رساند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۳۶ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۹ ماه سال ۱۳۹۹ توانسته بود ۲۵ هزار و ۹۲۴ تن سایر محصولات فولادی را در بازار داخلی به فروش برساند.

مجموع فروش داخلی فولاد هرمزگان در ۹ ماه سال ۱۴۰۰، به یک میلیون و ۱۰۱ هزار و ۱۰۶ تن رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش، ۸ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۹ ماه سال ۱۳۹۹ توانست بود در مجموع یک میلیون و ۱۸ هزار و ۵۱۵ تن محصول در بازار داخلی بفروشد.

«هرمز» ۱۶ هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرد

رشد ۱۰۹ درصدی درآمد حاصل از فروش تختال

نمودار ۳ نشان می‌دهد شرکت فولاد هرمزگان در ۹ ماه سال جاری توانسته است از فروش تختال ۱۵۹ هزار و ۷۲۷ میلیارد و ۹۶۳ میلیون ریال درآمد کسب کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱۰۹ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت توانسته بود در ۹ ماه سال گذشته، از فروش تختال، ۷۶ هزار و ۲۹۹ میلیارد و ۳۳۲ میلیون ریال درآمد کسب کند.

«هرمز» در ۹ ماه سال ۱۴۰۰ موفق به کسب درآمد چهار هزار و ۱۳۷ میلیارد و ۸۳۱ میلیون ریالی از فروش سایر محصولات فولادی شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش، با رشد ۸۲۴ درصدی همراه بوده است. این شرکت در ۹ ماه سال ۱۳۹۹ توانسته بود ۴۴۷ میلیارد و ۷۰۲ میلیون ریال درآمد از فروش داخلی سایر محصولات فولادی داشته باشد.

مجموع درآمد شرکت فولاد هرمزگان تا پایان آذر ماه امسال به ۱۶۳ هزار و ۸۶۵ میلیارد و ۷۹۴ میلیون ریال رسید که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال پیش، ۱۱۳ درصد رشد داشته است. این شرکت در ۹ ماه سال قبل توانسته بود در مجموع، ۷۶ هزار و ۷۴۷ میلیارد و ۳۴ میلیون ریال درآمد کسب کند.

«هرمز» ۱۶ هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرد

همان‌طور که در نمودار ۴ مشخص است، نرخ تختال شرکت فولاد هرمزگان طی ۹ ماه امسال با رشد همراه بوده است. به طوری که تختال این شرکت در فروردین ماه به قیمت ۱۳۷ میلیون و ۷۵۸ هزار ریال به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد. در آذر ماه نیز روند رو به رشد قیمت این محصول ادامه یافت و به ۱۵۷ میلیون و ۷۰۳ هزار ریال به ازای هر تن رسید. میانگین نرخ فروش تختال فولاد هرمزگان در ۹ ماه امسال نیز ۱۵۳ میلیون و ۶۱۲ هزار ریال به ازای هر تن ثبت شده است.

«هرمز» ۱۶ هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرد

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده