تاریخ: ۱۲ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۰۳
بازدید: ۱۶۴
کد خبر: ۲۴۳۳۸۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

گل‌گهر ۹۵ هزار تن محصول معامله کرد

‌می‌متالز - امروز یکشنبه ۱۲دی ماه، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر ۹۵ هزار تن محصول اعم از ۷۰ هزار تن گندله و ۲۵ هزار تن کنسانتره سنگ‌آهن را در رینگ صنعتی بورس کالای ایران به فروش رساند.

به گزارش می‌متالز، نمودار ۱ نشان می‌دهد امروز یکشنبه ۱۲دی ماه، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر ۷۰ هزار تن گندله سنگ‌آهن را در بورس کالا ایران عرضه کرد که در مقابل آن ۱۸ هزار تن تقاضا ثبت شد و به میزان تقاضا، معامله صورت گرفت. این شرکت باقی گندله خود را در تالار مچینگ عرضه کرد که توانست ۵۲ هزار تن دیگر را به فروش برساند و همه گندله خود را معامله کند.

قیمت پایه گندله گل‌گهر در این عرضه ۳۸ هزار و ۴۷۳ ریال به ازای هر کیلوگرم بود که قیمت معامله تغییری نکرد. این شرکت توانست از معامله گندله، ۲۶۹ میلیارد و ۳۱۱ میلیون تومان درآمد کسب کند.

گل‌گهر ۹۵ هزار تن محصول معامله کرد

همچنین نمودار ۲ نشان می‌دهد امروز یکشنبه ۱۲دی ماه، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر ۲۵ هزار تن کنسانتره سنگ‌آهن را در بورس کالای ایران عرضه کرد که در مقابل آن، ۲۵ هزار تن تقاضا ثبت شد و به میزان عرضه، معامله صورت گرفت.

قیمت پایه کنسانتره گل‌گهر در این عرضه ۲۶ هزار و ۱۹۵ ریال به ازای هر کیلوگرم بود که قیمت معامله تغییری نکرد. این شرکت توانست از معامله کنسانتره، ۶۵ میلیارد و ۴۸۷ میلیون تومان درآمد کسب کند.

گل‌گهر ۹۵ هزار تن محصول معامله کرد

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده