تاریخ: ۱۳ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۲۵
بازدید: ۱۹۸
کد خبر: ۲۴۳۴۳۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در دیدار مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با دکتر رشیدی رقم خورد؛

دیدار دکتر نادری با نماینده مردم کرمانشاه/ قدم‌های اولیه ایجاد قرارگاه عظیم صنعتی در غرب کشور برداشته شد

‌می‌متالز - تفاهم‌نامه ایجاد قرارگاه صنعتی غرب کشور روز گذشته بهانه دیدار مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و عضو هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی بود که به گفته دکتر نادری با عقد این تفاهم‌نامه، پروژه‌های عظیم صنعتی در غرب کشور راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، دکتر امیرحسین نادری، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با حضور در مجلس شورای اسلامی با دکتر محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه و عضو هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

جلسه دکتر نادری و دکتر رشیدی پیرامون تفاهم‌نامه ایجاد قرارگاه صنعتی غرب کشور و در راستای اکتشاف و اجرای پروژه‌های معدنی و فلزی بوده است.

در این دیدار مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات وعده داد در صورت عقد تفاهم‌نامه مذکور، پروژه‌های عظیم صنعتی در استان کرمانشاه راه‌اندازی خواهد شد و تمام درآمد‌های حاصل از اکتشافات پهنه‌های معدنی در این استان، هزینه می‌شود.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات (سهامی عام) در زمینه‌های تأسیس، خرید، مشارکت در تأمین منابع مالی و سرمایه‌گذاری در انواع شرکت‌ها، مؤسسات و واحد‌های صنعتی و معدنی فعالیت می‌کند.

منبع: بولتن نیوز

عناوین برگزیده