تاریخ: ۱۸ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۵۲
بازدید: ۱۹۳
کد خبر: ۲۴۳۷۳۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

استارت رشد بورس با خودرو/ سبزپوشی ادامه‌دار است؟

‌می‌متالز - ارزش معاملات بورس در میانه بازار امروز حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان است. شاخص کل نیز با حدود ۴۰۰۰ واحد رشد در کانال یک میلیون و ۳۶۶ هزار واحد قرار گرفته است.

به گزارش می‌متالز، بورس پس از یک هفته افت و ارزش معاملات پایین سرانجام در میانه بازار امروز روی سبزی را دید. ارزش معاملات بورس در میانه بازار امروز حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان است. شاخص کل نیز با حدود ۴۰۰۰ واحد رشد در کانال یک میلیون و ۳۶۶ هزار واحد قرار گرفته است.

بورس در حالی با رشد شاخص کل و ارزش معاملات به کار خود ادامه می‌دهد که گروه خودرو و بانک پیشتازان بازار امروز هستند. در حال حاضر نماد‌های وبملت، خودرو و وبصادر بیشترین تاثیر مثبت در شاخص کل را ثبت کردند. حالا چشم امید بازار به این دو گروه است.

علی عصاری، کارشناس بازار سهام در این خصوص گفت: امروز تا میانه بازار ارزش معاملات خوبی داشتیم. نماد‌های خودرو و بانکی بالاخره واکنش‌های مثبتی به اخبار برجام نشان دادند.

وی ادامه داد: تقریبا تمام مولفه‌ها برای حرکت بازار به سمت بالا وجود دارند. شاهد افزایش ارزش معاملات و تحرکات در گروه خودرویی هستیم. اما تجربه تلخی در دو هفته گذشته در گروه خودرو داشتیم که صف خرید خودرو پس از یک روز به صف فروش تبدیل شد.

این کارشناس بازار سهام افزود: اگر صف خرید خودرو در این هفته باقی باشد و روز‌های مثبتی را طی کند بازار می‌تواند رشد کند. فعلا چشم و چراغ بازار گروه خودرو است. امیدوارم این سبزپوشی خودرو ادامه‌دار باشد تا دلیلی بر رشد بورس شود.

عناوین برگزیده