تاریخ: ۱۸ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۴۸
بازدید: ۱۶۶
کد خبر: ۲۴۴۰۷۰
سرویس خبر : آهن و فولاد

افزایش ۲ برابری درآمد فولاد مبارکه نسبت به سال قبل

‌می‌متالز - فولاد مبارکه اصفهان توانسته افزایش درآمد دوبرابری نسبت به سال قبل داشته باشد.

به گزارش می‌متالز، شرکت فولاد مبارکه اصفهان ۳ محصول عمده، محصولات گرم، محصولات سرد و محصولات پوشش دار را تولید می‌کند: بیشترین تیراژ تولید فولاد مبارکه محصولات گرم است که موفق شده در آذر ماه ۴۰۰ هزار تن از آن را تولید کند، محصولات سرد ۱۳۳ هزار تن و محصولات پوشش دار ۲۵ هزار تن در این شرکت تولید شده است.

نرخ فروش هر هزار تن محصولات گرم ۲۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بوده که نسبت به ماه قبل کاهش نیم درصدی دارد، اما با افزایش تعداد فروش درآمد حاصل از این محصول افزایش ۳ درصد نسبت به آبان ماه افزایش داشته و به ۸۲۰۹ میلیارد تومان رسیده است.

نرخ فروش هر هزار تن محصولات سرد نیز نسبت به آبان ماه کاهش یک درصدی را نشان می‌دهد و به ۲۳ میلیارد تومان رسیده است.

نرخ فروش محصولات پوشش دار نیز نسبت به آبان ماه کاهشی بوده و به ۲۹ میلیارد تومان برای هر هزار تن رسیده که نسبت به ماه قبل کاهش یک درصدی را نشان می‌دهد.

اما درآمد مجموع فولاد مبارکه در آذر ماه ۱۳.۵۲۹ میلیارد تومان بوده که نسبت به ماه قبل به که ۱۲.۷۰۶ میلیارد تومان بوده افزایش ۶ درصدی را نشان می‌دهد.

اما درآمد فروش فولاد مبارکه از ابتدای فروردین امسال تا انتهای آذر ۱۰۴.۹۶۹ میلیارد تومان بوده که نسبت به سال قبل افزایش ۱۱۲ درصدی نشان می‌دهد.

اما به صورت مختصر به چارت این سهم نیز یک نگاه می‌اندازیم:

افزایش ۲ برابری درآمد فولاد مبارکه نسبت به سال قبل



فولاد مبارکه بیش از ۱۸ ماه است در محدوده مقاومت و حمایت پیوت لاین قدم برمی دارد، اکنون نیز در حمایت صفر پیوت لاین قرار داشته و باید دید وضعیت بنیادی خوب این سهم چه زمانی این سهم را به سمت بالا پرتاب خواهد کرد؟

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده