تاریخ: ۲۰ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۱۳
بازدید: ۲۳۹
کد خبر: ۲۴۴۲۲۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
استاندار خراسان جنوبی در نشست با سرمایه‌گذار:

خراسان جنوبی بهشت معادن است

‌می‌متالز - استاندار خراسان جنوبی با اشاره به ظرفیت‌های معدنی این استان گفت: خراسان جنوبی، بهشت معادن است و ما برای بهره‌برداری از این ظرفیت‌های خدادادی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

به گزارش می‌متالز، جواد قناعت روز دوشنبه در نشستی با مدیرعامل شرکت گهرزمین در دفتر تهران از آمادگی استان برای انجام تمهیدات لازم درخصوص سرمایه‌گذاری این هلدینگ خبر داد.

وی از برنامه‌های استان در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران گفت و ضمن تشریح اقداماتی که برای تسهیل سرمایه‌گذاری‌ها در اولویت برنامه‌های خراسان جنوبی قرار دارد، حضور و فعالیت این هلدینگ را در توسعه استان مؤثر خواند.

در این نشست که با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری و رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی همراه بود، مدیرعامل شرکت گهر زمین نیز به تشریح حوزه‌های فعالیتی این مجموعه پرداخت و با اعلام آمادگی برای سرمایه‌گذاری در حوزه معدن و فرآوری معدنی، همراهی استان برای تسهیل شرایط حضور و فعالیت مجموعه را خواستار شد.

پیگیری مطالبات این مجموعه در داخل استان و نیز بررسی نحوه سرمایه‌گذاری آن در نشستی با وزیر صنعت، معدن و تجارت از مصوبات این نشست است.

بنابر این گزارش با پیگیر‌های استاندار خراسان جنوبی، سرمایه‌گذاری شرکت گهر زمین در استان قطعی‌تر شد.

شرکت گهر زمین که در زمینه‌های اکتشاف، استخراج و بهره‌برداری از معادن سنگ‌آهن و تولید کنسانتره، گندله و فولاد، مشارکت و سرمایه‌گذاری در سایر شرکت‌ها و طرح‌های معدنی و صنعتی، انعقاد قرارداد‌های پیمانکاری به منظور ارائه خدمات فنی و مهندسی فعالیت دارد، از جمله سهامداران شرکت انتقال آب به خراسان جنوبی نیز است.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) خراسان جنوبی

عناوین برگزیده