تاریخ: ۲۰ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۵۸
بازدید: ۳۱۷
کد خبر: ۲۴۴۲۷۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رتبه برتر کشوری سازمان صمت هرمزگان در پاسخگویی به شکایات مردمی

رتبه برتر کشوری سازمان صمت هرمزگان در پاسخگویی به شکایات مردمی
‌می‌متالز - معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان از رتبه برتر کشوری سامانه ۱۲۴ این سازمان در بین استان‌های سراسر کشور خبر داد.

به گزارش می‌متالز، عبدالرضا پیروی منش با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با توجه به ارزیابی‌های وزارت متبوع از عملکرد سامانه‌های ۱۲۴ سراسر کشور در راستای ثبت شکایات شهروندان و چگونگی رسیدگی به شکایات مردمی، استان هرمزگان رتبه برتر را در بین استان‌های سراسر کشور کسب نمود.

وی گفت: مدت زمان پاسخگویی به شکایات، میزان رضایتمندی شاکیان از نحوه عملکرد و همچنین دقت و سرعت در رسیدگی به موقع به شکایات در بهبود وضع موجود را مهمترین شاخص ارزیابی در انتخاب استان‌های برتر نام برد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده
دستاورد‌های فولاد مبارکه با در نظر گرفتن محدودیت‌ها خیلی بهتر مشخص می‌شود/ تولید ۵ محصول جدید در فولاد مبارکه تا پایان امسال/ حل بحران آب صنایع استان اصفهان تا ۲ ماه آینده/ افزایش ۱۴.۷ درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه در ۶ ماه نخست امسال/ ما تا پایان سال آینده محدودیت انرژی برق را نخواهیم داشت
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه:

دستاورد‌های فولاد مبارکه با در نظر گرفتن محدودیت‌ها خیلی بهتر مشخص می‌شود/ تولید ۵ محصول جدید در فولاد مبارکه تا پایان امسال/ حل بحران آب صنایع استان اصفهان تا ۲ ماه آینده/ افزایش ۱۴.۷ درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه در ۶ ماه نخست امسال/ ما تا پایان سال آینده محدودیت انرژی برق را نخواهیم داشت