تاریخ: ۱۹ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۵۶
بازدید: ۱۵۸
کد خبر: ۲۴۴۴۲۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

ثبات قیمت فولاد شرکت Baosteel در ماه فوریه

‌می‌متالز - شرکت آهن و فولاد Baosteel قیمت برخی محصولات اصلی فولادی تخت داخلی مانند کویل نورد گرم و سرد، صفحه سنگین و کویل گالوانیزه گرم برای ماه فوریه را بدون تغییر نگه داشته است.

تغییرات قیمت محصولات فولادی تخت

به گزارش می‌متالز، شرکت آهن و فولاد Baoshan (Baosteel) در روز جمعه ۷ ژانویه اعلام کرد که قیمت‌های داخلی اکثر محصولات فولاد کربنی تخت مربوط به رزرو در ماه فوریه را نسبت به ماه قبل ثابت نگه خواهد داشت.

به نقل از منابع خبری، این محصولات شامل کویل و ورق نورد گرم، ورق سنگین، محصولات اسید شویی شده، کویل و ورق نورد سرد، کویل و ورق گالوانیزه گرم، محصولات الکتروگالوانیزه، کویل و ورق با روکش آلوزینک (Galvalume)، محصولاتی با پوشش آلومینیوم – روی و آلومینیوم – منیزیم، محصولات رنگی و فولاد سیلیکونی دانه بندی نشده است.

به نقل از معامله گران مستقر در شرکت Baosteel، قیمت فولاد سیلیکونی دانه بندی شده نسبت به ماه قبل حدود ۲۰۰ یوان (۳۱ دلار) در هر تن افزایش می‌یابد. این در حالی است که قیمت این محصول در ماه قبل نیز حدود ۳۰۰ یوان در هر تن افزایش یافته بود.

در این میان متال بولتن گزارش داد این دومین ماه متوالی است که شرکت Baosteel قیمت‌های پایه داخلی را برای محصولات اصلی مانند کویل نورد گرم، صفحه سنگین، کویل نورد سرد و کویل گالوانیزه گرم بدون تغییر نگه داشته است.

بازار داخلی چین

ارزیابی فست مارکت نشان داد قیمت کویل نورد گرم فولادی داخلی چین در روز جمعه ۷ ژانویه در محدوده ۴۹۰۰ – ۴۹۳۰ یوان در هر تن ex-whs چین شرقی شنیده شد. این در حالی است که قیمت این محصول نسبت به تاریخ ۱۰ دسامبر که در محدوده ۴۷۸۰ – ۴۸۱۰ یوان در هر تن بود حدود ۱۲۰ یوان در هر تن افزایش داشت.

با توجه به ارزیابی قیمت انجام شده توسط متال بولتن، شاخص کویل نورد سرد فولادی داخلی چین در روز جمعه در محدوده ۵،۴۲۰ تا ۵،۴۵۰ یوان در هر تن ex-whs چین شرقی قیمت گذاری شد. این در حالی است که قیمت این محصول نسبت به ۱۰ دسامبر که در محدوده ۵،۴۵۰ تا ۵،۵۰۰ یوان در هر تن بود با کاهش ۳۰ تا ۵۰ یوان در هر تن همراه بود.

ارزیابی متال بولتن نشان داد قیمت کویل گالوانیزه گرم فولادی داخلی چین در تاریخ ۷ ژانویه در محدوده ۵۶۳۰ تا ۵۷۰۰ یوان در هر تن ex-whs چین شرقی اعلام شد. این در حالی است که بررسی‌ها نشان داد قیمت این محصول نسبت به تاریخ ۱۰ دسامبر که در محدوده ۵۶۵۰ تا ۵۷۰۰ یوان در هر تن بود، کاهش ۲۰ یوان در هر تن را تجربه کرده است.

منبع: آرتان پرس

عناوین برگزیده